Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et vurdering af et salgsbillede af en hest.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har taget billeder af heste.

 

Jeg tror, at folk der ønsker deres hest solgt gør det.

 

Eventuelle købere har nemmere ved at vurdere et dyr udfra et billede, end blot noget tekst.

 

Hvad er jeres mening om hestebilleder generelt, udfra at man eventuel skal investere 30-40000 kr i sådan et dyr?  

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen Esben.

Fra København NV
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Earlybird Skydag Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Billeder er vel helt fint at kunne sætte sammen med en salgstekst. Det giver lidt ekstra inden folk tager ud og se kræet i levende format.

Fluxx Økologisk Rengøring & Service til erhverv - www.fluxx.dk

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

esbenlykke:
Hvad er jeres mening om hestebilleder generelt, udfra at man eventuel skal investere 30-40000 kr i sådan et dyr?

Leder du efter feedback på det specifikke billede eller hvad? Tror sgu ikke du skal regne med at der er så mange herinde der har en generel holdning om hestebilleder. 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

esbenlykke:

Jeg har taget billeder af heste.

 

Jeg tror, at folk der ønsker deres hest solgt gør det.

 

Eventuelle købere har nemmere ved at vurdere et dyr udfra et billede, end blot noget tekst.

 

Hvad er jeres mening om hestebilleder generelt, udfra at man eventuel skal investere 30-40000 kr i sådan et

Jeg ejer denne side for køb og salg af heste på nettet.

Vi mener hos os bestemt at der skal være billede på , specielt hvis det er en dyr hest - udenlandske købere ønsker at se den online først. Vi mener også at video burde benyttes meget bedre.

Dit kamera skal bare være ok kvalitet - således man kan se gangarter mv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

 

Dog er jeg nysgerrig efter at vide noget om jeres erfaríng med hestesalg via Cyberspace.

 

Måtte man stille spørgsmål på denne tråd?

 

Med venlig hilsen Esben

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vild-Med-Hest.dk opfordre vi folk til at uploade flere billeder så eventuelle købere kan få hesten i forskellige situationer, Gangarter med mere. En uddybende tekst som beskriver hesten, stamtræ m.m sælger også rigtigt godt da det ikke bare er en hest du skal sælge, det er et dyr med forskellige færdigheder og en personlighed som du gerne skal sælge via din annonce :)

Du er velkommen til at oprette din Hesteannonce på Vild-Med-Hest.dk, det er gratis at oprette og smide overskrift & billeder op. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak BruunMedia.

Rart at fagfolk vil dele deres viden med mig.

 

Jeg har dog lige nogle spørgsmål til jer på Vild-Med-Hest.dk

 

Hvordan oplever I egentlig markedet lige nu?

Er folk gode til at holde på tegnebogen, eller sælges der som en i f.....?

 

Hvordan med stamtavlerne?

Skaber heste med relation til Blue Horse Stutteriet meget traffik omkring en hest eller hvordan?

 

Hvis en hestesælger oplever at der er meget interesse omkring en hest, hvordan påvirker det salgsprocessen?

Hvordan påvirker det prisen?

Håber at jeres hjemmeside Vild-Med-Hest.dk (også hesteindex.dk) får skabt noget traffik og solgt nogle heste og ponyer.

 

På forhånd tak.

Hilsen Esben.

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er 40.000 kr. ikke ret meget, hvis man skal købe en hest.

Du skal nok satse på flere billeder og en video, der præsenterer hesten og dens færdigheder. Det er en god idé at tage billederne, når det ikke er overskyet.

Ofte har hestens sind stor betydning for køber.

Sæt hesten til salg på flere hjemmesider.

Focuser på produktet (hesten) og ikke markedet, så skal du nok få solgt til en fornuftig pris.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg kigger efter hest, bruger jeg oftes www.hestenettet.dk der er også nogle debatfora, hvor der er mange hestepiger, som helt sikkert gerne vil kommentere dinne billeder og du kan lave gratis signatur osv.

At tage nogle gode salgsbilleder af heste tænker jeg, kræver lidt kenskab til hesteverden. Du skal fange hesten i det rette moment, så man fx kan se dens afskub i traven, og kan vurdere om den har en god og rummelig galop. Rytterens opstilling på billedet betyder også meget for vurderingen af hesten.

Det billede du har lagt ind her, fortæller mig ikke ret meget om hesten. Det er da et supper flot billede ingen tvivl om det, men jeg har svært ved at vurdere ud fra dette billedes vinkel om den faktisk rammer bommen med bagbennene eller om den er tæt på at gøre det.

Inde på hestenettet kan du også finde mange andre hestfotografer, som lægger nogle billeder ind, som de har taget til forskellige stævner, måske kan du finde inspiration der.

mvh Jannie

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)