Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny handel / commuity side, input tak

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mit første indlæg som jeg gerne vil have lidt hjælp med fra jer kloge hoveder :-)

Jeg skal lave et nyt handel og community side om motorcykler.

Jeg har følgende problemstilling.

Hvad skal være den drivende del på siden, handels delen ala. den blå avis eller skal forummet være den drivende del.?Det vil sige, enten skal det være et community med en handels del eller en handels side med et forum og en brugerdel hvor brugerne kan fremvise deres mc´er.

Jeg ved mest om nye mc`er men sider hvor andre snakker om mc´er bliver tit en børnehave om hvis der er den bedste og hvem der laver de dårligste cykler og det er der stort set ikke med de gamle mc`er, der taler brugerne om deres kærlighed til cyklen og alt hvad det indebære :-)

Skal der så være en ny og gammel del eller skal man køre kun nye eller gamle ?

Jeg har mange flere spørgsmål, men dem kan vi tage når jeg har fået styr på disse som er de største jeg slogs med lige nu.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

men hvad kan din side som motorcykelgalleri.dk ikke kan?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en stor spiller og den kommer man ikke uden om, meeen

Min side er mere "folkelig" og ikke så meget ungdoms som motorcykelgalleri.dk og bilgalleri.dk ovs.

Det vil sige at den er mere for hr og fru Danmark

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan alle andre sider i forhold til hinanden :)

Du skal lave mest fokus på forum delen og gemmeshoppen indtil du har besøgende syntes jeg. Eller lave 2 sider din shop hvor du giver 5 % til dem som laver en profil på den anden side. Som jo klart nok er det samme CMS da dette vil være det nemmeste for dig at styre og eks sammenlægge nok der er mange brugere

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at der ikke er tale om en shop men en handels side ala den blå avis, bare med mc`er

Nu er det rigtig svært at starte et community og et nyt forum, det er derfor jeg vil "gemme" forums delen lidt væk og fokusere på handels delen og artikler, test m.v.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken domæne har du tænkt dig

man har altid viden områder man er stærkest i

hvor meget viden har du om motorcykler 

vis har stor viden er der sikkert kerne områder stærkeste i så lav meste om de emmer på din side

vis er god til debatter start et forum

vis er god til blogger så start med det

hvor mange penge haves er også vigtigt det er normalt ikke gratis at få lavet en perfekt portal

hvor meget tid man vil offer det er også afgørende , for det er svært at blogger løs , vis sin familie og venner trækker meget i en , altså vil ikke have man sider måske 10 timer om dagen og arbejder på sin siden

vis dine venner familier støtter dig om det og hjælper dig er din vej til succes meget kortere , så støtten hjemfronten er en god hjælp til det lykkes lettere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kæmpe viden om mc`er fra 1990 og frem, så et forum kunne jeg godt fylde ud alene :-)

Jeg har vel 1-2 timer dagligt og økonomien er der styr på, det bliver lige som det skal være :-)

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere som kan bidrage med noget ?

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

men hvad kan din side som motorcykelgalleri.dk ikke kan?

Mvh Tobias.

Den behøver vel ikke at kunne mere !

På samme måde som at man ikke behøver at finde på en ny opfindelse for at starte forretning. Det er OK at andre allerede gør det samme Wink

rygestop dag for dag

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt at bilgalleri og alle de andre xxxgalleri som de også har er at sælge totalt ud.

Det er en stor pærevælling og det lugter langt væk af kr/øre.....nej jeg er ikke misundelig ;-)

En side med biler, knallerter og hunde og haver er fuldstændigt at blande tingene sammen og det er bestemt ikke den type brugere jeg ønsker at tiltrække.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)