Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt vild langsomt...

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede også det bare var her den var gal.... man får påtvungne tænke pauser :-)

Mathilde

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er super!
Nu har vi også kun brugt 200.000 kr. fået hjælp fra jer, vores Manilla folk, vores egne folk, folk ude fra m.m. og ingen har fundet ud af en skid.
Jeg slår snart en eller anden ihjel!!!!!

Martin 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo bare SÅ meget mere spændende at se hvor god dit hosting selskabs support er... :-)

Og bare af nysgerrighed... De 200.000,- kr var det på hardware, service eller software... er jo altid spændende at høre? :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
Det er super!
Nu har vi også kun brugt 200.000 kr. fået hjælp fra jer, vores Manilla folk, vores egne folk, folk ude fra m.m. og ingen har fundet ud af en skid.
Jeg slår snart en eller anden ihjel!!!!!

Så bliver der en bruger mindre – måske det hjælper!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Var det måske en ide at hoste Amino direkte tilsluttet dixen på en masse IBM blade servere? Kan det skyldes den er langsom fordi en masse brugere ikke er logget orden,ig ud, selv om de ikke er på Amino nu.
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:

Så er det jo bare SÅ meget mere spændende at se hvor god dit hosting selskabs support er... :-)

Og bare af nysgerrighed... De 200.000,- kr var det på hardware, service eller software... er jo altid spændende at høre? :-)

/Morten

Der er en tråd om det du muligvis kan finde. Der er lavet en del opdateringer af softwaren og en masse analysearbejde.

Så vidt jeg husker er et af problemerne overordnet at dengang Amino startede valgte man et closed source system hvor udvikleren senere gik ned. Derfor står man med en kerne som er problemfyldt, men som man ikke kan komme til.

Der er løbende rettet mange ting, og Martin og Amino har bestemt gjort en hel masse, men når man står med et lukket system uden support og uden adgang til kernen kan det være svært at løse alt.

Drømmen er vist at skrive kernen om, men det tager tid og koster ganske meget for et site som Amino med så mange funktioner.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl Martin. Et enkelt spørgsmål; kører Amino på egen server og hvad er specs?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Nede i bunden kan du se hvor Amino er hosted.

Amino er hosted af ActiveWebs.dk
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Nu har vi også kun brugt 200.000 kr. fået hjælp fra jer, vores Manilla folk, vores egne folk, folk ude fra m.m. og ingen har fundet ud af en skid.

I har jo også sat flg. på freelancer: http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147477526_Ekspert_i_performance_(IIS,_MSSQL_og_ASP.NET).aspx

Så interesserede kan bare byde ind! Deadline for bud er på onsdag.

Jeg har også selv budt ind og vil selvfølgeligt håbe, at jeg får chancen til at løse problemet, det kunne være cool at være ham der fiksede performance på Amino :-)

Som skrevet i budet har jeg endnu ikke mødt et performance problem på .Net stakken, som jeg ikke kunne løse :-)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjo... jeg ved ikke rigtig - hvis du referer til vores ivrige debat andetsteds her på Amino, så har jeg fortsat ikke noget korstog mod Open Source, men jeg er fuldstændig overbevist om at de problemer du beskriver ville have været ligeså store/alvorlige ved Open Source - så det er bare engang bull....t at fyre af efter min mening..

Min pointe er jo lige præcis at uanset om man bruger Open Source eller Closed Source, så er det applikationen og forretningsmodellen der er vigtig... Jeg ved ikke hvem Martin ringer til lige nu - men jeg ville ihvertfald personligt ikke ringe til 1-800-alle-open-source-nørder-på-hele-internettet... men nok vælge dem som kender systemet, konfiguration, særlige tilretninger, forretningsmodellen osv...

SÅ kan man jo bare håbe på at det ikke er nogen der arbejder i en forretning der omsætter under 1 mil. og som holder Påskeferie i LaLandia og derfor ikke kan komme til telefonen lige nu..

/M

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Beaverbeaver:
Nede i bunden kan du se hvor Amino er hosted.

Amino er hosted af ActiveWebs.dk

Jeg ved ikke om det er til mig, men mit spørgsmål gik ikke på hvilket selskab der hostede Amino, men på hardwaren.

@Lundsby

Jeg håber du får chancen og jeg håber du får den snart ;)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)