Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

izettle - er det noget som i ville bruge?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede først med et privat konto, siden med virksomheden og havde ikke problemer med oprettelsen, men jeg fik gøre den 2 ganger så prøv igen. Pøj, pøj

Jeg bruger den på udstillinger og den er super og netop som flere skriver ovenfor meget billigere end samme aftale hos Nets om end jeg har en mobil dankortsterminal.

Snakkede med en bedemand i weekenden og han skulle begynde at bruge den til acconto betalinger ude hos kunderne for at mindske risikoen for at miste penge, da han mange ganger ligger ude med 20-30.000 på hver kunde. (Please ingen synspunkter på hans priser...Wink det er en helt anden historie...)

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en iZettle virksomhedskonto i går helt uden problemer. Jeg synes virkelig det er smart, hvis jeg fx. er på en fotoopgave og folk kan betale direkte. Supercool. Jeg har ingen kortlæser, så det bliver spændende, hvad den koster når de får flere til rådighed.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet rigtig mange gange at oprette mig, men det vil ikke,

Mvh Michael

29 86 53 71
www.arh.dk

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger det fast hverdag. De er utrolig gode til support og ligende også. 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra København V
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 34
Fra  Print.dk - kvalitet til lavpris Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Karen:
Snakkede med en bedemand i weekenden og han skulle begynde at bruge den til acconto betalinger ude hos kunderne for at mindske risikoen for at miste penge, da han mange ganger ligger ude med 20-30.000 på hver kunde.


Jeg tænker også det er smart til mindre beløb. Men til bedemandens eksempel er 826,50,- i betalingsgebyr af 30.000 måske lidt mange penge :)

Håber han er opmærksom på de 2,75% 

Vi laver diverse print i København, men sender til hele landet :-)
Print.dk  - kvalitet til lavpris | http://www.print.dk  

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogel der ved hvor de henter deres oplysninger fra, jeg kan ikke få lov at oprette en konto

Mvh Michael

29 86 53 71
www.arh.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige tilmeldt mig iZettle, men kan ikke se hvordan man bestiller kortlæseren. Kommer den automatisk med posten når man har en konto?

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nah, lige den information er de godt nok noget sparsomme med på deres website. Men, som jeg ser det så kommer der mere information i løbet af nogle uger og så må man jo bare vente. Jeg kunne nemlig også godt tænke mig en kortlæser.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, fedt - jeg har lige fået denne mail:

"We've just shipped your card reader. It should arrive in the mail in the next couple of weeks."

Jeg har ikke bestilt eller gjort noget ud over at oprette en konto hos iZettle, så mon ikke også I andre får en kortlæser tilsendt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev til dem for at høre om man fik en kortlæser eller om man kunne købe en.

De skrev at de første 5000 kunder fik en, og de stadig havde et par hunred tilbage, og jeg ville få tilsendt en som jeg skulle modtage næste uge.

Og fik ligeledes også en mail fra dem om at de nu har sendt den.

Fed ting, dog lidt dyr at bruge. Men tror prisen kommer ned med tiden, ellers var det da en idé at lave en dansk udgave ;)

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)