Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostmaster-DK sletter mit domænenavn?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jer ude bag skærmen. 

Jeg modtog et brev d. 16 Marts 2012 hvor på der stod: at jeg endnu ikke har bekræftet registrering af mit domænenavn 

Lidt under står der
: Bekræftelsen skal være foretaget senest den 9. April 2012 

I modsat fald ser vi os nødsaget til at slette registreringen af domænenavnet uden yderligere varsel. 

(Jeg har ikke registreret domænet endnu pga. weekend, helligdage og andet.) 

..........

Mit spørgsmål til jer: Sletter de mit domænenavn, så jeg skal købe det igen?  
Jeg kan hverken få svar på mail eller ringe dem op på grund af weekend og helligdage.

Venlig hilsen
Jacob Høgfeldt  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare logge ind på DK Hostmaster og bekræfte domænet - du behøver ikke købe det igen, hvis du når det inden for fristen.

Mvh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke får det bekræftet, så JA! de vil slette det.

Men hvorfor ikke bare besøge deres hjemmeside dk-hostmaster.dk og logge dig ind med de login informationer du har modtaget, så er der et link hvor der står noget lignende med at du mangler at bekræfte nogle domænenavne, klik på linken og følg stepsene, det er meget nemt.

Du kan jo stadig nå det.

Du spørge bare hvis du har yderligere spørgsmål.

Kommer snart...

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de sletter dit domænenavn, hvis du ikke aktiverer det. Du skal jo blot logge ind på DK-hostmaster med de oplysninger, de har sendt til dig efter du reserverede navnet. Det tager 3 minutter - så der er ingen grund til at vente blot fordi det er weekend eller helligdag.

Hovsa, beklager overlap med I andre:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det glemte jeg at skrive:

Da vi købte domænet havde vi en anden mail. Hotmail eller noget i den stil, så ændrede vi det til gmail og det har vi ikke fået sagt videre.

2. problem, vi har slettet den gamle email
3. problem, vi har sendt besked efter et nyt kodeord, men det kan ikke modtages.. Hverken på mobil, email eller brev, alt er bare gået helt galt.

...

Men sletter de så mit domænenavn så jeg skal købe det igen?

Venlig hilsen
Jacob  

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Høgfeldt:

Da vi købte domænet havde vi en anden mail. Hotmail eller noget i den stil, så ændrede vi det til gmail og det har vi ikke fået sagt videre.

Kan I ikke genoprette den gamle mailadresse, aktivere domænet og ændre mailadressen til jeres nye?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan du ikke modtage det glemte kode med alm. post? Det er jo muligt inde fra deres hjemmeside.

Men det er nok lidt for sent nu. Desværre.

Ellers vil jeg nok anbefale dig at skrive dig på ventelisten, hvis du er nervøs for at andre skulle "snuppe" den. Så vil du automatisk blive tilbudt domænet når den bliver slettet (hvis du er nr. 1 på ventelisten).

Det koster så bare kr. 75.

Kommer snart...

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er noget rigtig gøjl.

Men jeg forstår ikke hvordan de kan slette mit domæne, når jeg har købt det via. Dandomain og senere overført det til Meebox

Jeg har jo betalt 179 kroner for domænet, så det burde jo stadig være mit? Eller ikke ifølge dem? :-) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Høgfeldt:

Hej Thomas

Det glemte jeg at skrive:

Da vi købte domænet havde vi en anden mail. Hotmail eller noget i den stil, så ændrede vi det til gmail og det har vi ikke fået sagt videre.

2. problem, vi har slettet den gamle email
3. problem, vi har sendt besked efter et nyt kodeord, men det kan ikke modtages.. Hverken på mobil, email eller brev, alt er bare gået helt galt.

...

Men sletter de så mit domænenavn så jeg skal købe det igen?

Venlig hilsen
Jacob  

Du har også modtaet et brev hvorfra i kan aktivere jeres donæmenavn.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, du har betalt - men det er jo stadig din pligt at aktivere det, hvilket er meget simpelt. Gør du det ikke, har det nogle konsekvenser. Og der er endda en lang frist til det, så det burde da ikke være noget problem.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)