Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Microsoft SQL database/hotel til udviklere samt gratis CMS Small Business starter kit

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg har godt tilbud til alle udviklere som programmere i ASP.NET eller .NET generalt.

 

Jeg har mulighed at sælge 20 stk Microsoft SQL hoteler i 10 MB størrelse kun for Aminoer. (19 kr. pr mdr. + 100 i oprettelse). Max 5 pr. stk. udvikler.

I kan så benytte nogle af de billige webhoteler som har ASP.NET, og I som udvikler kan få en meget billig løsning for at kunne udvikle ASP.NET applikationer.

I kan så f. eks. udnytte ASP.NET logind komponent eller nogle andre komponenter som  virker kun med MSSQL.

Databasen kan også tilgåes vi en ODBC forbindelse.

 

I kan bestille MSSQL hoteler via min kontakt formular på dbSolutions.dk. Hotellet bliver oprettet i løbet af 12 timer efter bestilling.

I vil få tilsendt IP nummer og logind, password, databasenavn og SQL string som I kan lægge i jeres apllikation i web.config filen.

Som tak for bestilling vil jeg sende til jer Small Business Starter Kit som jeg har videreudviklet og tilføjet administrationsmodulet med basale funktioner.

Database kan også tilgås og administreres via SQL Managment Studio Express 2005.

 

Backup må I selv sørge for!!!

 

Hilsen Srdjan

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)