Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver kopieret! Hvad kan jeg gøre?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jensemanden:

Give gerne en status, hvis der sker noget nyt i sagen.

Vil også meget gerne høre resultatet af sagen.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utroligt som folk kopierer. 

Jeg havde en gang et firma hvor jeg solgte mobilcovers - et meget unikt cover som kun jeg solgte. Jeg skulle have lavet nogle forbedringer på min dandomain-webshop og brugte amino-freelance til at finde en mand som kunne ordne det for mig. 1 måned efter at opgaven var lavet færdig, dukkede der en ny konkurrent op til mig, som solgte lige nøjagtig mit produkt - til min skræk viste det sig, at det var ham som havde lavet forbedringer på min shop. Han har haft adgang til alle mine data om hvilke produkter som solgte mest, kundedatabase m.m.

Man skal virkelig ikke stole på nogen folk i dag.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Trist. Det er det sku. :-/

Men giv lige lyd hvis der kommer fremskridt i sagen :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke sagen, men hvis en kunde køber dit produkt, må han så ikke vidersælge det igen ?

Jeg tænker køber jeg tid af en der sætter min hjemmeside kan jeg jo også sælge den videre, medmindre der ligger krav fra webmaster om jeg ikke ejer det købte..

har han købt af dig eller bare stjålet direkte ? og forbyder du kunder at de må sælge videre ?

Kender ikke lovgivningen, men bare mine tanker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering, så venter jeg stadig på svar fra ham på både telefon og amino :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis Invest:

Kender ikke sagen, men hvis en kunde køber dit produkt, må han så ikke vidersælge det igen ?

Jeg tænker køber jeg tid af en der sætter min hjemmeside kan jeg jo også sælge den videre, medmindre der ligger krav fra webmaster om jeg ikke ejer det købte..

har han købt af dig eller bare stjålet direkte ? og forbyder du kunder at de må sælge videre ?

Kender ikke lovgivningen, men bare mine tanker

Han har ikke købt noget af mig. Han har trykket "Vis kildekode" på en af mine applikationer og stjålet alt mit programmering.

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold op hvor nederen! Og det sætter freelancers i dårlig lys, brist på tillid.

Kan måske tænkes lave et dokument og så bede freelanceren om at underskrive, om alt personen får adgang til m.m ikke må kopieres/bruges etc. - Dog ved jeg ikke hvor langt man kan nå med det.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)