Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for denne gang.

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Amino flager på halvt i dag.

Jeg har dig heldigvis på Facebook, så jeg behøver ikke gå langt, når jeg får brug for gode råd og vejledning. 

Kan kun give Thorborg ret. Der sidder mange hårde typer på internettet, men jeg ville ikke bekymre mig om det overhovedet, før manden eventuelt dukkede op foran din dør. Som Martin også skriver, er der typisk tale om psykisk forstyrrede internethelte, der er for feje til at stå ved deres trusler med navn og ansigt.

Han ved jo godt, at han rammer dig hårdest, når han rammer dine nærmeste. Derfor synes jeg - og det er min personlige holdning - at du bør blive ved. Du bør ikke give kujonen så meget magt over dig, for så har han vundet.

Casper Schneideriet forhandler ikke med terrorister. Det bør være parolen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Kan kun give Thorborg ret.

Jeg synes også, det er et godt indlæg fra Martin. Udmærket at undersøge sagen; udmærket træde frem.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Casper.

Det er naturligvis vildt grænseoverskridende, især når ens nærmeste bliver involveret i trusler fra anonyme personer - og så på baggrund af dit virke. Jeg har selv oplevet trusler på tilværelse og liv, flere gange.

Jeg forstår din beslutning, men håber som andre, at du vender tilbage. Du er til stor inspiration for andre iværksættere og jeg har med stor interesse fulgt dig i nogen tid, også på Twitter m.v.

Jeg håber du igen får is i maven, og vender tilbage igen og ikke lader dig styrer af en forvirret person.

Stay strong!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil lige tilføje, at det der er sket for Casper, er sket for mange andre på Amino gennem tiderne.
De har også først valgt at ville slette deres konto etc., men når de har tænkt sig lidt om og begynder at savne Amino, så vender de som regel tilbage igen. (Det er forøvrigt derfor man skal maile mig, før jeg sletter den) 

Jeg tror og håber at Casper kommer stærkt tilbage efter påske, når han har sundet sig lidt og kan se at det blot er en stakkel, der mangler lidt opmærksomhed etc. 

At gemme sig hjælper aldrig på den slags, mit råd er at smide tossen i spamfilteret og ALDRIG svare dem, uanset hvad de skriver. Så går det over på et tidspunkt.

Min rekord er en kvinde der gennem 4 måneder, sendte mig 30 seksuelle/truende/mærkelige mails om dagen, det blev til nogle stykker :-)

Held og lykke Casper, du er altid velkommen tilbage eller til at få et godt råd, fra en der har prøvet det mere end 100 gange før.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Fuck hvor sygt... Hvem kan du finde på sådan noget!!

Håber du bliver da du jo er en stor del af Amino.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Min rekord er en kvinde der gennem 4 måneder, sendte mig 30 seksuelle/truende/mærkelige mails om dagen, det blev til nogle stykker :-)

30???

Øv, hvem der bare var så heldig!

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv Casper, det er jeg ked af at høre. Du har bidraget med rigtig meget godt her på Amino, så det er klart et stort tab i debatten.

Held og lykke fremover, og håber du vender tilbage!

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Så til jer alle. Hvis i ikke kan leve med at i får mærkelige mails fra pyskisk syge mennesker, konkurrenter der er sure, bekendte som er misundelige eller hvad ved jeg, så sluk for internet og så er den ikke længere.

Så mit råd til Casper og jer andre, er at slappe helt af, lad være med at svare og glemme det.
Har i ikke psyken til det, så hop af nettet... 

Helt enig! Jeg har lavet TV i snart 17 år, og har også haft min portion af mærkelige personer, der har skrevet til mig og fået trusler på liv og helbred i flere omgange.

Jeg kunne have valgt at stoppe, men så ville idioterne vinde, så det har egentlig bare fået mig til at fortsætte.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er sku trist at det igen sker, har selv haft turen her på amino, faktisk af en i denne tråd..

Utrolig folk ikke bare kan passe sig selv eller lade hver mand drive sin del uden at skal svines eller trues !!

Hvor usselt er det lige at true folk online ? eller ja bare true folk..

Vi har heldigvis et retssystem der kan tage sig af det, Casper, synes du skal tage alt der er skrevet og smide videre til politiet.

Håber du kommer ovenpå igen

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelige sørgelig at Casper står af Amino og det han er bleven udsat for.

Der var engang en der fortalte mig, at dem fjender der truer dig, er dem der mindst farlige men hold et godt øje, med de fjender der ikke truer dig, at de ikke har en kage i ovnen til dig.

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)