Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for denne gang.

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej.

Ikke for noget..men jeg mener, at AMINO har pligt til at gå ind i denne sag.

Har AMINO råd til at miste en kapacitet som Casper?

NB: Har oxo lige være udsat for nogle sindsyge personer, der har truet mine medarbejderne med ubehagelige ting sent om aftenen/natten.

Man er nødt til at gå hårdt til værks...for at stoppe disse tosser.

 

MvH

Peter

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tænk at nogen kan gå så langt. Hvis vedkommende der har udrettet disse problemer, har en virksomhed, så ville jeg da nødig være kunde hos ham og da slet glad være ansat.

Jeg kan kun sige at jeg forstår dig Casper. Jeg forstår at du får brug for at få noget luft, og ville nok have gjort det samme. Dog kan jeg slet glad sætte mig ind i, hvordan du og din kæreste har det. Det må godt nok være forfærdeligt. Håber der sker noget med vedkommende som har udstedt truslerne.

Jeg til dog sige lige som de andre, at dine indlæg har været ekstremt inspirerende, og at den måde du hjælper andre på har været fantastisk. Håber du vender tilbage til Amino igen en dag.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej.

Ikke for noget..men jeg mener, at AMINO har pligt til at gå ind i denne sag.

Har AMINO råd til at miste en kapacitet som Casper?

Yes

Casper har virkelig hævet overlæggeren - det er de få der har været så aktive som ham, og samtidig haft så meget at bidrage med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Peter - Revisor:

Hej.

Ikke for noget..men jeg mener, at AMINO har pligt til at gå ind i denne sag.

Har AMINO råd til at miste en kapacitet som Casper?

Yes

Casper har virkelig hævet overlæggeren - det er de få der har været så aktive som ham, og samtidig haft så meget at bidrage med.

ENIG !!!

Fra Mesinge
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

For lige at slå fast Har jeg fuld forståelse for XXXXXX's Handling om at trække sig fra amino, men amino er jo ingen domstol, og der er jo altid to parter i en sag.

Mener absolut ikke amino skal gøre sig til dommmer over hvornår lovgivning overtrædes eller ej, det har vi det danske retsvæsen til. Det er klart den dag der kommer en eventuel dom syntes jeg da heller ikke vedkommende er velkommen.

Amino skal som de gør i dag fjerne stødende og ikke fremmende debatter.

 

mvh

Lars

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være MEGET alvorligt, siden admins m.m. er gået med til at slette hans bruger og det hele.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 9 person

Lad mig lige bringe lidt info ind her.

For det første er jeg naturligvis ked af at Casper er blevet truet.
Jeg tog fat i ham med det samme, men han deler ikke så mange oplysninger, så det er svært at hjælpe.
På den sparsomme info jeg fik og hvad jeg selv gætter mig til, så er det bare en tosse og dem er der mange af.

Når man bliver så kendt som Casper, bl.a. ved at skrive mange indlægnettet, blogge, Twitte osv. så vil man på et tidspunkt blive kontaktet af en tosse.

Hvis i vidste hvor mange trusler, latterligheder, stalkere og andet jeg lever med, så ville i falde døde om.
Men man lærer at leve med det og jeg har ikke været ude for noget fysisk ubehageligt, af hvad jeg kan huske. De første mails bliver man bange for, efter 20 bliver man kold og når man får mange hundrede, så får man ondt af dem og får lyst til at hjælpe.

Så til jer alle. Hvis i ikke kan leve med at i får mærkelige mails fra pyskisk syge mennesker, konkurrenter der er sure, bekendte som er misundelige eller hvad ved jeg, så sluk for internet og så er den ikke længere.

Når man bliver offentlig og det bliver man via Amino, Facebook, Twitter, Blogs og andet, så kommer de krybende op under stenene og sådan er det.

Så mit råd til Casper og jer andre, er at slappe helt af, lad være med at svare og glemme det.
Har i ikke psyken til det, så hop af nettet... 

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Peter - Revisor:
Ikke for noget..men jeg mener, at AMINO har pligt til at gå ind i denne sag.

Jeg hopper også lige ind med lidt info her.

Jeg har været i kontakt med Casper et par gange i løbet af Påsken og bringer disse info med hans samtykke.

Den chikane Casper (og hans kæreste) har været ude for er ikke en chikane der er affødt af aktiviteten på Amino. Casper kan bare se at vedkommende også læser med på Amino.

Det er et længere chikane-forløb, med udspring i nogle af Caspers andre online projekter, det er således ikke noget Amino kan gøre fra eller til - det er ikke Caspers opfattelse at det er en Amino-bruger men udelukkende en der "følger med" i Caspers færden på nettet.

Det er ærgerligt for os allesammen at Casper har valgt denne løsning, men det har jeg valgt at respektere og så ellers lade sagen få ro så Casper kan gøre hvad han nu finder bedst.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg har fuld forståelse for din beslutning, og tro mig når jeg siger at du kommer ud på den anden side klogere og stærkere - Det er blot et spørgsmål om tid, for psyken at bearbejde det.

Mange tak for din hjælp igennem tiden.

Vi ses!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Lad mig lige bringe lidt info ind her.

For det første er jeg naturligvis ked af at Casper er blevet truet.
Jeg tog fat i ham med det samme, men han deler ikke så mange oplysninger, så det er svært at hjælpe.
På den sparsomme info jeg fik og hvad jeg selv gætter mig til, så er det bare en tosse og dem er der mange af.

Når man bliver så kendt som Kasper, bl.a. ved at skrive mange indlæg på nettet, blogge, Twitter osv. så vil man på et tidspunkt blive kontaktet af en tosse.

Hvis i vidste hvor mange trusler, latterligheder, stalkere og andet jeg lever med, så ville i falde døde om.
Men man lærer at leve med det og jeg har ikke været ude for noget fysisk ubehageligt af hvad jeg kan huske. De første mails bliver man bange for, når 20 så bliver man kold og når man får mange hundrede, så får man ondt af dem og får lyst til at hjælpe dem.

Så til jer alle. Hvis i ikke kan leve med at i får mærkelige mails fra pyskisk syge mennesker, konkurrenter der er sure, bekendte som er misundelige eller hvad ved jer, så sluk for internet og så er den ikke længere.

Når man bliver offentlig og det bliver man via Amino, Facebook, Twitter, Blogs og andet, så kommer de krybende op under stenene og sådan er det.

Så mit råd til Kasper og jer andre, er at slappe helt af, lad være med at svare og glemme det.
Har i ikke psyken til det, så hop af nettet... 

De bedste hilsner

Martin

Martin? Jeg elsker dig nogle gange..

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)