Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for denne gang.

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Emil:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Det undrer nemlig også mig, for Capser skal nemlig kun have ros for sine altid positive og konstruktive indlæg. Så jeg er også temmelig nysgerrig hvad der kan afstedkomme nogle form for trusler...

Ikke at vi nu igen skal til at diskutere, hvad der er en privat sag mellem Casper og en anden person, så går jeg ud fra at truslerne er kommet frem efter de seneste tråde om Caspers nye produkt. Jeg håber dog ikke det er den anden part i den sag, der er gået så langt som til trusler. 

Jeg håber i begge når til enighed, så det ikke ender med kæmpe juridiske slagsmål om rettigheder på den ene side og trusler på den anden. Det er der ingen af jer, der ender med at blive tilfredse med.

Måske du bare skulle lade være med at gætte?

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det er sgu trist at høre Casper, du burde smide en anmeldelse hos politiet hvis du kan bevise truslen, sådanne individer forstår ikke andet..

Men i bund og grund handler det nok bare om et problembarn, uden jeg kender omstændighederne.

Men jeg håber det løser sig hurtigt.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Respekt for din beslutning - Familien og ens nærmeste kommer først, intet over - intet ved siden af.

Vi er formentlig mange i det offentlige rum, som fra tid til anden bliver udsat for trusler, personlige angreb og for den sags skyld falske anmeldelser, hvilket vi så forholder os til, men når det involverer andre, herunder familien, så får det hele karakter af noget, der er meget mere alvorligt og systematisk (ikke at det er tilfældet, langt fra, men man bliver nødt til at overveje eventuelle konsekvenser).

Det skal derfor ogås siges, at det i langt de fleste tilfælde kun er tale om såkaldte "tomme trusler" uden reelt índhold - Problemet er kun, at det kan væres svært at sortere i disse trusler.

Casper du er ikke den første og bliver næppe den sidste, der må træffe denne beslutning, hvilket er meget beklageligt.

De bedste hilsener herfra

Tonny

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver, så er det et enormt tab for Amino, men jeg har fuld forståelse for Caspers beslutning.

I mine øjne, skal alle os brugere og Amino, måske prøve at se det her som et wake-up call, for i mine øjne står Amino overfor et alvorligt problem. Alt for mange tråde ender i tilsvininger og åndssvage skænderier, og det var jo bare et spørgsmål om tid før der var en der gik så langt over stregen.

Nu er det kommet så langt, og mon ikke det skulle lægge op til en debat om hvorvidt Aminos debatforum har brug for strammere moderation og at de folk der ikke kan opføre sig ordentligt får sparket meget hurtigere?

Jeg er taknemmelig for de erfaringer jeg har gjort mig her på Amino, men i mine øjne er det desværre alt for ofte et ubehageligt sted at debattere.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok ærgerligt at høre Casper! Jeg kan godt forstå du siger fra når sådan noget sker og kommer tæt på, men jeg håber du kan få løst det her på en anden måde. Efter min mening må tosser som ham/hende her aldrig få held med at deres foretagende. Nu kender jeg ikke detaljerne, men trusler bliver taget alvorligt af politiet og med IP adresser og lignende er der en god mulighed for beviser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper
Det er jeg super ked af at høre.
Jeg håber du går videre med sagen og politiet får fat i idioten.

Hvis nogen bare antydede noget overfor min kæreste ville jeg gøre alt i min magt for at få fat i ham.

Håber på det bedste...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da helt underligt.. Vil du ikke prøve uddybe casper?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Emil:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Det undrer nemlig også mig, for Capser skal nemlig kun have ros for sine altid positive og konstruktive indlæg. Så jeg er også temmelig nysgerrig hvad der kan afstedkomme nogle form for trusler...

Ikke at vi nu igen skal til at diskutere, hvad der er en privat sag mellem Casper og en anden person, så går jeg ud fra at truslerne er kommet frem efter de seneste tråde om Caspers nye produkt. Jeg håber dog ikke det er den anden part i den sag, der er gået så langt som til trusler. 

Jeg håber i begge når til enighed, så det ikke ender med kæmpe juridiske slagsmål om rettigheder på den ene side og trusler på den anden. Det er der ingen af jer, der ender med at blive tilfredse med.

Måske du bare skulle lade være med at gætte?

Jeg beklager, hvis mit indlæg bliver taget på den måde. Jeg gik ud fra at det omhandlede det siden begge tråde blev slettet og nogle lød meget vrede.

Uanset hvad er der ligger til grund, så er trusler bare ikke i orden, og det er endnu mere ærgeligt, når det får folk til at trække sig fra debatten.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

TheisM:
I mine øjne, skal alle os brugere og Amino, måske prøve at se det her som et wake-up call, for i mine øjne står Amino overfor et alvorligt problem. Alt for mange tråde ender i tilsvininger og åndssvage skænderier, og det var jo bare et spørgsmål om tid før der var en der gik så langt over stregen.

Hej TheisM

Jeg har aldrig fundet en debat, med så meget debat/aktivitet og samtidig så god en tone. Derfor giver jeg dig heller ikke ret i din betragtning omkring "status" på amino.

Personligt har jeg en tendens til at tage popcorn frem og spændt sidde og kikke på den næste der kaster med mudder... jeg ved godt det er en åndsvag tendens, men jeg elsker også Gustav og divaer i junglen :)... det er sgu drama så det batter. Når der så er flere tråde samtidig, så kan det virke som om at amino er et "drama" sted... man har bare glemt de 100 andre tråde hvor folk faktisk for hjælp og hvor der ingen drama er.

Så i perioder går bølgerne højt på amino (hvilket er naturligt) også syntes jeg faktisk det gode admins er hammer gode til at styrer skibet igennem uvejret. Jeg så ihvert fald helst, at der ikke kom flere regler end der er nu.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Boysen:
Jeg har aldrig fundet en debat, med så meget debat/aktivitet og samtidig så god en tone. Derfor giver jeg dig heller ikke ret i din betragtning omkring "status" på amino.

Jeg vil tildels give dig ret. Taget i betragtning hvor aktiv debatten er og hvor løse rammer der er, så vil jeg også mene tonen generelt er bedre end man kunne frygte. Hvad jeg efterlyser, er nok i retning af nogle strammere rammer - hvor brugere ikke kan få lov at blive selvom de gentagne gange er destruktive for debatten, og hvor folk bliver vist til døren hvis de ikke forstår reglerne.

Det kommer lidt i bølger, men i al den tid jeg har været aktiv på Amino, har der altid været en lille skare af brugere, der ikke bidrager med meget andet end små-aggressive og provokerende kommentarer. Fælles for de fleste af dem, er at de efter et stykke tid lærer at holde en smule igen, så de "kun" fra tid til anden kører helt af sporet, men for det meste ikke bidrager med andet end de førnævnte små-aggressive og provokerende kommentarer. Som jeg ser det, fjerner de værdi fra forummet, og der burde ikke bæres over med dem.

Boysen:
Personligt har jeg en tendens til at tage popcorn frem og spændt sidde og kikke på den næste der kaster med mudder... jeg ved godt det er en åndsvag tendens, men jeg elsker også Gustav og divaer i junglen :)... det er sgu drama så det batter. Når der så er flere tråde samtidig, så kan det virke som om at amino er et "drama" sted... man har bare glemt de 100 andre tråde hvor folk faktisk for hjælp og hvor der ingen drama er.

Sådan er vi jo så forskellige :-) Jeg finder ikke mudderkastning særligt spændende - nærmere det stikmodsatte.

Boysen:
Så i perioder går bølgerne højt på amino (hvilket er naturligt) også syntes jeg faktisk det gode admins er hammer gode til at styrer skibet igennem uvejret. Jeg så ihvert fald helst, at der ikke kom flere regler end der er nu.

Jeg synes også at vores admins gør et glimrende job med at moderere indenfor de nuværende rammer der er sat for debatten.

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, så er jeg i udgangspunktet rigtig glad for Amino. Men der går nu skår i glæden, når jeg gang på gang vælger at holde mig ude af debatter, simpelthen fordi visse brugere tilsyneladende ikke har andre formål end at spolere disse...

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)