Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligegyldige nyheder på tv2!

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er verden også sat sådan sammen at alle ik kan være "iværksættere" eller selvstændige...

Så hvorfor skal man bruge bedste sendetid i TV på, at prøve at omvende den almene arbejder til selvstændige? Man burde derimod bruge den på, at vise det flertallet gerne vil se...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej nu stopper det sgu! Jeg kan ikke være ligeglad med Danmarks fremtid bare fordi jeg er et barn? Det er mig der kommer til at leve i det her land de næste mange år!

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

why, du mener at det er vigtigere at man ser om ligegyldige ting istedet for at blive sat ind i den situation vi står i? Det er præcis i den bedste sende tid at folk skal motiveres. Bliver der ikke flere virksomheder, så bliver der intet land med væld-færg på lang sigt...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

why, du mener at det er vigtigere at man ser om ligegyldige ting istedet for at blive sat ind i den situation vi står i? Det er præcis i den bedste sende tid at folk skal motiveres. Bliver der ikke flere virksomheder, så bliver der intet land med væld-færg på lang sigt...

Jamen så lav du en kampagne for, at der skal oprettes en masse nye virksomheder. Man hva hylan hjælper det at starte virksomheder op, hvis der ingen aftager er til produktet/servicen? Verden er ik sort/hvid, og man har aldrig fået noget ud af, at sælge folk en drøm i primetime, hvis de ik agter at følge drømmen på godt og ondt... Og igen, alle kan IKKE være selvstændige!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Bare fordi du mener noget er ligegyldigt, betyder det ikke nødvendigvis alle andre gør. TV2 er en virksomhed, de vil gerne tjene penge, som alle andre virksomheder, og derfor prøver de at appellere til flest mulige.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så lige et bonus spørgsmål.

Hvordan vil i give Danmark en mere lys fremtid?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som jeg ser det har TV2 og andre medier MULIGHED for at motivere og stimulere samfundet, men absolut ikke PLIGT. De driver en forretning, som andre også skriver.

Jeg tror iøvrigt at Danmark har brug for bedre iværksættere, ikke nødvendigvis flere. Og hvad mener jeg så med bedre? Jo, der er brug for det der populært kaldes for vækstiværksættere. Dem der har en høj vækstrate, og som kan ansætte folk. Og helst i stort antal.

Tag Miinto.dk som et eksempel. Jeg følger Mike Radoor på Facebook, og ham og hans makker startede deres webshop op for 3 år siden. De har nu ekspanderet til udlandet og har over 120 folk ansatte (så vidt jeg husker fra en af hans updates).

Det er sgu noget der rykker. Jeg synes at antallet af iværksættere er mindre interessant. Det interessante er hvordan man får dem der starter til at vækste, i første omgang til det punkt hvor de begynder at ansætte folk. Derefter til at blive internationale.

Og det er sgu nok for tungt for primetime TV ;-)

Mvh Carsten




Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om andre har skrevet det, men hvis du er utilfreds med de nyheder som TV2 viser kan du jo bare slukke fjernsynet. Personligt hader jeg visuelle nyheder, da jeg ikke selv kan vælge hvad jeg vil se, eller hvilket tempo jeg får dem i.

Derfor får jeg alle mine nyheder fra skrevne medier hvor man selv kan administrere det hele uden at bekymre sig om latterlige ligegyldige historier som olivier, holger og hvad nu provinserne kan skaffe tvstationerne

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Som jeg ser det har TV2 og andre medier MULIGHED for at motivere og stimulere samfundet, men absolut ikke PLIGT. De driver en forretning, som andre også skriver.

Jeg tror iøvrigt at Danmark har brug for bedre iværksættere, ikke nødvendigvis flere. Og hvad mener jeg så med bedre? Jo, der er brug for det der populært kaldes for vækstiværksættere. Dem der har en høj vækstrate, og som kan ansætte folk. Og helst i stort antal.

Tag Miinto.dk som et eksempel. Jeg følger Mike Radoor på Facebook, og ham og hans makker startede deres webshop op for 3 år siden. De har nu ekspanderet til udlandet og har over 120 folk ansatte (så vidt jeg husker fra en af hans updates).

Det er sgu noget der rykker. Jeg synes at antallet af iværksættere er mindre interessant. Det interessante er hvordan man får dem der starter til at vækste, i første omgang til det punkt hvor de begynder at ansætte folk. Derefter til at blive internationale.

Og det er sgu nok for tungt for primetime TV ;-)

Mvh Carsten
Nu er det bare sådan at folk ikke kommer på landsholdet den første gang de gå til fodbold de nød til måske starte som lilleputter og lære at spilde først.

Sådan er det også med iværksætteri og det er jo også de færreste der kan skaffe midlerne til noget stort fra dag et.
Det gælder om for Danmark at få motiveret folk til at komme i gang, så skal der nok komme en naturlig udvikling der fra.

Problemet er at de fleste dansker er lullede i søvn af et kedelig men sikker lønmodtager job eller nogle penge der bare rulle ind hver måned fra det offentlig.
Det er så sådanne historier om Oliver der får dem til at føle sig i live.

Fra Morud
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et lille indlæg på min blog, hvor jeg prøver at belyse problemet set med mine briller. Jeg håber, at I vil læse det og det må selvfølgelig meget gerne deles :-)

Mvh. Christian

Link til artiklen.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)