Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligegyldige nyheder på tv2!

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Så du vil have at danskerne skal lukke øjnene i, leve i luksus og tænke fuck krisen?

Det skrev jeg ikke, men ja løsningen er jo at få gang i markedet igen. Der findes mange løsninger på det.

Mads:
Hvis vi skal ud af krisen så er der sgu nogle der skal åbne øjnene, starte nogle virksomheder lave arbejdspladser og vækst!

Og hvad sker der f.eks. hvis vi sætter gang i forbruget igen? 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Så du vil have at danskerne skal lukke øjnene i, leve i luksus og tænke fuck krisen?

Hvis du læser lidt på forbruget i Danmark, vil du se at det har været ren nedtur de seneste 4 år. Der er ikke mange der lever i luksus og overforbrug, og endnu færre der tænker "fuck krisen".

Faktisk er de så bevidste om det, at de er bange for at bruge penge. De seneste tal jeg så, var et "forbrugshul" på 30 mia. kr. 30 MILLIARDER!!

Hvis danskerne ikke bruger penge, hvorfor skulle man så starte virksomhed? Hvem skal man sælge til?

Nu er alle virksomheder selvfølgelig ikke baseret på salg til private, men tingene hænger sammen. Hvis der skal ske noget på nyhedsfronten, skal det være noget der giver danskerne en fornyet tro på fremtiden, så de igen tør bruge nogle penge. Det løser ikke noget alene, men det er i hvert fald en forudsætning for at få os videre.

Alle kan ikke starte deres egen virksomhed, og mange lukker i øvrigt også hurtigt igen. Oven i købet med gæld. Så står man pludseligt dårligere, end hvis man lod være.

Nej, lad bare TV2 sende det folket vil se, og lad nogle andre om at få os videre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at hvis vi begynder at bruge penge igen så kommer vi delvist ud af krisen.

Hvad så med dem der mister sit job enten fordi deres arbejder er billigere i udlandet eller fordi der kommer robotter hvad med dem? Så kommer de på dagpenge fordi der ikke er flere jobs, og der er jo ingen som gider at sørge for flere jobs, fordi alle tænker på Oliver og hans far.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

fra 3. spalte og ned, der begynder vi at være på samme spor. Der er stadig det med alle dem der mister deres arbejde til østen eller robotter, de får ingen penge til at sidde forbruget op. Så det er lidt en cirkel.

Dem med arbejde skal sidde forbruget op, så skal vi have flere iværksættere som skaber arbejdspladser til dem der ikke har et arbejde

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:
Jeg bliver sgu så irriteret når jeg ser nyhederne på tv2. De bruger et kvarter på at fortælle om Oliver som der blevet taget med til Danmark fra Østrig af sin far for et par dage siden, så nu skal der bruges langt tid  i nyhederne på at vi skal høre om at Olivers forældre nu skal have en dele ordning så Oliver er lige meget ved hans far og mor.

Engang så jeg tv2 nyhederne hver eneste aften, forid jeg syntes de kom hele vejen rundt, i de senere år er det dog sjældent at jeg overhovedet har tid eller gider se nyhederne, for jeg syntes de svælger rundt i det samme suppe aften efter aften. Men irreteret på dem? Aldrig... fordi de leverer det en stor del af befolkningen gerne vil have.. og befolkningen gider generalt kun at høre om iværksætteri, når det er med Thorborg eller når det går godt.

Så, find dine nyheder et andet sted :-)

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

For TV2 og DR (og alle tv-kanaler) gælder det om at få så mange seere som muligt. Det betyder så også, at de vælger at bruge tid på det, som vækker folks interesse. Hvis nyhederne kun var EU traktater, krise og Israel-Palæstina, så er jeg bange for, at meget få ville bruge deres tid på nyhederne.

Det er jo også derfor, at DR viser X-Factor, ikke fordi det er et fantastisk unikt koncept og nødvendigt for samfundet.

Selvom vi er midt i en krise, der måske er værre end mange tror, så vil det sikkert ikke være løsningen at minde folk gang på gang om, at nu skal vi godt nok passe på, hvis ikke vi skal ned i h....... så er der i hvert fald ingen, der bruger sine på andet end det nødvendige og putter resten under hovedpuden.

Men så længe tv-stationerne har seere, kan de berettige deres programvalg og valg af nyheder. At meget af det er noget værre l... det må vi leve med :P

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ingen der er enige med mig i at tv2 har en magt til at kunne motivere nye iværksættere? 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der ingen der har tvunget dig til at se tv2, og heller ikke nu hvor det er en betalingskanal. Jeg tror ikke TV2 har magt til at motivere iværksættere. Hvis en iværksætter vil noget, skal han selv tro på det, og ville det. Han kan selvfølgelig blive motiveret af andre, men TV2 har rigeligt at tage sig til. Og det er fair nok de viser et indslag DU ikke er interesseret i. Men jeg er sikekr på der er mange andre danskere der er interesseret i indslaget.

TV2 bliver nød til at vise noget. De kan jo ikke tilfredsstille alle.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:
Er det ingen der er enige med mig i at tv2 har en magt til at kunne motivere nye iværksættere? 

Selvfølgelig har medierne kanon meget magt. De kan motivere folk til en hel masse, f.eks. har de skabt alt for mange ligegyldige reality "stjerner", og motiveret folk til at blive kendte. 

Hvis de ville fokusere på iværksætteri og hjælpe med at skabe flere iværksættere, så kunne de sikkert det. Men for dem handler det om at få læsere og seere og overleve, og desværre er vilkårene, at der er en masse dårlige tv-programmer og ligegyldige nyheder. 

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror overhovedet ikke det vil hjælpe at høre mere om krisen, og gøre os mere bevidste omkring den. Tværtimod tror jeg det vil får flere til at frygte krisen, og få flere folk til ikke at turde tage chancer, og derved ikke være positivt for iværksætteri.  

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)