Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding i Sverige, hvem kan hjælpe?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Den svenske udgave af industribasen.dk kom online for ca 1 måned siden, nu har vi brug for en der kan lave linkbuilding i Sverige så vi kan få gode placeringer.

Du behøver ikke være den bedste og heller ikke den dyreste, det vi enlig gerne vil er blot at få nogle gode indgående do follow links til www.industribasen.se til de populære kategorier så som Verktyg, Lastbilar osv

Kan du hjælpe eller kender du en?

God påske

Mvh Morten

Hej Morten

Jeg vil gerne byde ind på opgaven. Må jeg have lov at sende dig en email, der er nemlig lidt mere jeg gerne vil vide inden vi kan udforme et tilbud til dig?

Vi har mange kunder vi arbejder med i sverige. Jeg har boet knap 6 år i sverige og drevet firma derovre i 2 år. Jeg taler derfor sproget flydende

Jeg synes du skal rette "sätt in annons" til "lägg in annons". Sätt bruges i andre sammenhæng, fx tænd for tv'et - sätt på tv'en. Sätt kan også bruges i en mere seksuel sammenhæng:-) derfor forsøger jeg som oftest helt at undgå at bruge det ord.. 

Blocket.se er ubetinget sveriges største køb og salgsside. Kig lidt på den engang i mellem..

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
Hej Casper

Har du eventuel en mail jeg lige kan fange dig på?

Mvh
Morten

Casper@just-search.dk eller på telefon 27 62 70 17 :)

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Det må jeg lige få rettet, sjovt for det er en svensker der har oversat industribasen ikke Google translate så utrolig han har oversat det på den måde.

Tak for email og telefon nummer Casper jeg skriver email til dig i denne uge.

Mvh
Morten
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)