Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på: Applikationen.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Jeg har lige lyst til at blære mig lidt med mit nye design på min hjemmeside Applikationen.dk!

Designet er lavet af en aktiv bruger herinde på Amino, Anders Helbo. Anders Helbo ejer helbomedia.dk og har været så flink at lave mit nye design på siden! Og det er nu ved at være færdigt! :-)

I må meget gerne komme med et par konstruktive kommentarer til hjemmesiden! 

Fortsat god påske!

VH
Halfdan Valentin Harring 

Find de bedste apps her!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice job. Simpelt og nemt at overskue. Jeg har kun tjekket via mobilen, men artikler er skæve, altså det billede du har først efter indledende, det hænger og svæver. Prøver lige fra en pc når jeg kan. Få nogle mere tydelige sociale medier ind, det kan give dig god trafik.. Jeg elsker den grønne farve :-)

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud :)

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høy!

Jeg er glad for at du kan lide det! Jeg har svært ved at se hvad du mener med det svævende billede, det forekommer ihvertfald ikke hos mig (pc) :)

Find de bedste apps her!

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have cjdesign :-)

Find de bedste apps her!

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert design! Personligt havde jeg dog valgt nogle lidt andre fonts, men det er en smagssag.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre end før! Jeg var ikke så glad for de billeder der var i venstre side før, så jeg er positiv overrasket.

Dog bliver jeg alligevel lidt forvirret når jeg ser på siden.. der er 3-4 steder på forsiden hvor der er artikler der enten er opdelt efter kategori, og slideren, og for ikke at glemme 'Populære artikler'. Jeg synes det er rigtig forvirrende med alle de artikler på forsiden, og jeg mangler det der 'hvad er det her for en hjemmeside?'-indtryk.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:
Jeg synes det er rigtig forvirrende med alle de artikler på forsiden, og jeg mangler det der 'hvad er det her for en hjemmeside?'-indtryk.

Tak for kritikken :-)

Er der nogen der har et par idéer til dette? Specielt det med "Hvad er det her for en hjemmeside"? 

Find de bedste apps her!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtigt flot side Big Smile

seo kunne du lave lidt af

social logoer der ville jeg sætte google plus på siden og facebook det kan give lidt trust rank

titlen skriver du 2 gange samme altså den til google og husk titlen vises nu op til 70 tegn nu på google og jeg ville lave titlen med mine kerne ord i med flere forskellige ord i 

jeg ved du har egen virksomhed det kan give lidt ekstra troværdig vis du også på denne her side sætter dit cvr nummer på ,det giver en god fordel jeg ser hvem er du og hvem der har lavet siden og du arbejder jo som webmaster så jeg ved at det er dig der har lavet denne her super flotte siden , det giver  sikkert flere kunder som kunne ønske sig en flot blog af dig lavet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og overskuelig hjemmeside.
Du skal dog være opmærksom på, at det ikke er alle der har skrifttypen Century Gothic installeret på deres computer (mig f.eks.).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)