Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til reklame-video :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Awais Sharif:

Hvilken form for reklame videoer er det i tænker på. Skal det være en form for motion graphic som denne her http://www.youtube.com/watch?v=1G4wpWNob0Y

Hvis det er det i tænker på, så er de gode til at forklare omkring koncepter blandt andet. :)

Jeg kunne godt tænke mig, noget alla den video, der fortæller lidt om mine produkter og hvorfor de evt. skal handle hos mig.

Videoen kunne f.eks indeholde et kedeligt udvalg i en fysisk forretning, hvorefter de får en lys ide og kommer ind på min hjemmeside, med et kæmpe udvalg af Caps .. herefter handler de, leveringen er hurtig, billig og servicen er i top. En video der lige hurtigt fortæller lidt om mit firma i animeret form .. Det kunne jeg godt tænke mig, men tror jeg skal betale mig ud af det :)

Nogle der evt. kan hjælpe med en video ( der er god selvfølgelig :) ) til en fornuftig pris?

/martin

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder du og tænker "Måske skulle jeg gøre det selv, for at spare penge" - så tænk igen!

For rent tidsmæssigt og kvalitets mæssigt kan det godt betale sig at hyre nogen, som går op i det med liv og sjæl, og som har udstyret og programmerne til at lave en god video. 

Ikke nok med at du får en fordelagtig pris, men du får også en garanti for at din video er noget du bliver tilfreds med, da vi kan tilbyde at videoen bliver lavet, før købet finder sted. Og du har mulighed for at vælge ikke at købe videoen såfremt den ikke lever op til forventningerne. (disse forhold skal aftales individuelt)

Skriv en pm. Hvis du kunne være interesseret i at høre mere.

Mvh

Aske Løkken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Aske Løkken:

Sidder du og tænker "Måske skulle jeg gøre det selv, for at spare penge" - så tænk igen!

For rent tidsmæssigt og kvalitets mæssigt kan det godt betale sig at hyre nogen, som går op i det med liv og sjæl, og som har udstyret og programmerne til at lave en god video. 

Ikke nok med at du får en fordelagtig pris, men du får også en garanti for at din video er noget du bliver tilfreds med, da vi kan tilbyde at videoen bliver lavet, før købet finder sted. Og du har mulighed for at vælge ikke at købe videoen såfremt den ikke lever op til forventningerne. (disse forhold skal aftales individuelt)

Skriv en pm. Hvis du kunne være interesseret i at høre mere.

Mvh

Aske Løkken

 

Du har helt ret... Kan du give mig en ca pris, hvad det vil koste lave en video, der minder lidt om den her...kort og godt...http://www.calvinkleininc.com/home2.aspx med venlig hilsen

zl

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

ZL:
Kan du give mig en ca pris, hvad det vil koste lave en video, der minder lidt om den her.

Ja det kommer meget an på omstændighederne, jeg skriver lige en pm.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du leder efter nogle programmer, ville jeg helt klart anbefale Final Cut Pro X, og Adobe After Effect. Dog er Final Cut kun til Mac. Jeg kan godt hjælpe dig med en reklame hvis det er :)


//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det stadig aktuelt :) ?

Hvis du får brug for en speaker til din video hjælper jeg gerne.

Da jeg er uerfaren kan vi sagtens finde en rigtig fornuftig pris.

Du kan høre en demo fra mig her: www.voiceworldpro.com/dk/VoiceOver/Dansk/YASS0545

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)