Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot pige søger rig fyr

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:

Har lidt ondt af de kvinder, der går rundt med så lille en hjernekapacitet som hende her.. :-P

Eller måske snarere "så lille en hjertekapacitet! Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kevin Ørskov:

Har lidt ondt af de kvinder, der går rundt med så lille en hjernekapacitet som hende her.. :-P

 
Jeg har nok mere ondt af folk, som mener sig i stand til at bedømme andre mennesker på så løst et grundlag.
 
Jo mere jeg tænker over det, des mere synes jeg faktisk, at den kære blondine (for det er hun vel) har fat i den lange ende af ét eller andet.
 
Man får maser af gode råd om vejen til succes rundt omkring.
Ét af de råd, som har givet mig mest både i min personlige udvikling og i udviklingen af min virksomhed kunne sammmenfattes til noget i retningen af:
Gør dig dine mål bevidst, formulér dem og bind dig selv til dem ved at dele dem med andre.
 
Et andet meget vigtigt råd er: "Hvis du ikke ved det, så spørg dem, der ved det."
 
Et tredje samlede jeg op ved et foredrag med Nikolaj Molkte Leth, som citerede én eller anden guru for noget i retningen af: "Choose your peers - Love your family".
 
Et fjerde  fandt jeg i en bog om personlighedstest: "Hvis du gerne vil opleve held, må du stille dig i en sitaution, hvor heldet har mulighed for at indtræde. Du vinder f.eks. ikke en million i Lotto uden at købe en kupon."
 
Den kære håbefulde kommende hvide brud følger egentlig bare disse fire gode råd.
Hun formulerer og udbasunerer et klart og målbart mål.
Hun søger efter en måde, hvor hun kan vælge de forbindelser, der åbner mulighed for at hendes "held" kan indtræffe, og hun spørger direkte de mennesker, som har den fornødne viden.
 
Og så kan jeg jo godt lide at finde de detaljer og nuancer i sproget, som kan gøre store forskelle.
 
Vores wannabe rich bride skriver:
"I wish to marry a guy with $500k annual salary or above." 
Hun skriver netop ikke:
"I wish to marry any guy with $500k annual salary or above." 

Vi ved altså ikke, om hun træffer sit endelige valg ud fra andre kriterier end det økonomiske - men jeg gætter på at værdier som omsorg, venlighed, høflighed, anstændighed og mange andre også spiller ind, når hun har fået linet den ønskede række af rige drenge op i sin frierkø.

Den kære pige drømmer blot om at blive prinsessen fra Klods Hans, som har magten til at sige "Duer ikke, væk!" til den rigtige type bejler, indtil han, der virkelig kan tale for sig dukker op og fejer de andre af banen med sin charme, sin indlevelse og sit nærvær.
 
Så i stedet for at fordømme pigen, synes jeg egentlig, at vi burde lære af hende.
 
Formulér dit mål.
Skaf viden om vejen dertil.
Skaf forbindelser, som kan hjælpe dig derhen.
Og slå til og fokusér, når den rigtige mulighed byder sig til.
 
Men ok - det kan også sagtens tænkes, at tøsen bare er dum og naiv og ikke fortjener, at nogen skal drage fornuftige konklusioner på baggrund af hendes lille litterære værk.
 
Venlig hilsen

Hans
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Det er jo ikke det ydre det kommer an på.

Hvad hjælper det, at man er gift med en blondine, som alle mænd kigger efter, når hun

går ned af gaden..når de indre værdier ikke er i orden. Det er vel ikke lykken?

Tro mig..jeg taler af erfaring.

 

MvH

Peter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej.

Det er jo ikke det ydre det kommer an på.

Hvad hjælper det, at man er gift med en blondine, som alle mænd kigger efter, når hun

går ned af gaden..når de indre værdier ikke er i orden. Det er vel ikke lykken?

Tro mig..jeg taler af erfaring.

 

MvH

Peter

Har givet dig 5 stjerner, Peter - fordi jeg ikke kunne være mere rørende enig. Men det er stadig et cool svar til en sørgeligt overfladisk golddigger!  Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sørg for at få en du kan lide og som har hjernen iorden. Hvis man er rig, kan der gøres noget ved det andet. Eller som komikeren Ron White siger det.."You can't fix stupid..stupid is forever" :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Jeg har nok mere ondt af folk, som mener sig i stand til at bedømme andre mennesker på så løst et grundlag.

 
Jo mere jeg tænker over det, des mere synes jeg faktisk, at den kære blondine (for det er hun vel)..............
 
Vores wannabe rich bride skriver:
"I wish to marry a guy with $500k annual salary or above." 
Hun skriver netop ikke:
"I wish to marry any guy with $500k annual salary or above." 
....

At kvinden skulle være blondine er vist ganske nedladende, og det er bestemt ikke urealistiskisk at hun er lidt mørkere i huden end mange blondiner. Der er faktisk andre end "hvide" der tjener godt i NY.

Nu dækker kvindens spørgsmål jo ikke andre kvaliteter end fyrens indkomst, og der er nu fandens til forskel i personlighed på om det er en rock musikker, en professionel sportsstjerne, et medlem af mafiaen eller en revisor...

Det lugter en del af en transaktion og der er ikke meget reelt ønske om kærlighed at spore.

Det er selvfølgelig rigtigt at hun ikke skriver "I wish to marry any guy with $500k annual salary or above." , men implicit skriver hun "I will not marry any guy with with only a $250k annual salary..."

Det er vist ikke helt skævt at sige at mandens sex appeal har mere med indtjeningen at gøre end med personlighed og udseende.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej.

Det er jo ikke det ydre det kommer an på.

Hvad hjælper det, at man er gift med en blondine, som alle mænd kigger efter, når hun

går ned af gaden..når de indre værdier ikke er i orden. Det er vel ikke lykken?

Tro mig..jeg taler af erfaring.

 

MvH

Peter

Nu skal man næppe sætte lighed mellem om en kvinde er smuk eller blond, og at hun så nødvendigvis skal være dum.

Der er mange grimme kvinder der er dumme og der er mange smukke kvinder der er kloge.

Man skal vist huske at det der er "inde i pakken" holder sig bedre end det der er udenpå. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu god humor! :D haha!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha Ha Geeked

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)