Flot pige søger rig fyr - Side 2 - Amino.dk
i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Flot pige søger rig fyr

Side 2 ud af 3 (30 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 3.032
Fra Odense
Tilmeldt 10. feb 10
Indlæg ialt: 709

Kristian
Fra . .
Skrevet 07-04-2012 kl. 09:23

Det minder mig om Cathrine Hakims begreb "Erotisk Kapital" (udviklet med udgangspunkt i Bourdieus Social Kapital-begreb).

Dybt godnat, men sjovt med en sociologs forsøg på at forklare Ms. Prettys indlæg.

Amino-karma 24
Tilmeldt 13. aug 11
Indlæg ialt: 5

konsulent-it.dk
Skrevet 14-04-2012 kl. 09:44

Fantastisk svaret :)

Amino-karma 6.946
Tilmeldt 16. sep 09
Indlæg ialt: 1.404
Amino Plus
Louise Lamberth - Tekstfokus
Fra Tekstfokus
Skrevet 14-04-2012 kl. 11:02

Som man sagde før i tiden: "Man kan blive lige så glad for en, der har noget." Big Smile

I dag virker det måske usympatisk, engang var det en næsten livsnødvendig tankegang for kvinder. Men hvis hun er lige så ærlig IRL, har hun da heldigvis mere end ydre at byde på.

Amino-karma 343
Fra Thisted
Tilmeldt 24. aug 10
Indlæg ialt: 80

Boe
Fra Netseo
Skrevet 14-04-2012 kl. 11:36

Klasse

Amino-karma 43.556
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 7.795
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Fra Kajaktrip.dk, Kjers Kommunikation
Skrevet 14-04-2012 kl. 11:53

Jaja - det lyder umiddelbart velargumenteret, men argumentationen har ét stort problem.
Den kære, rige Morgan foregiver at lave en rationel analyse.
Men han opstiller sin analyse på en irrationel præmis:

Denni Pultz Gottfredsen:
However, there's a deadly problem here, your beauty will fade, but my money will not be gone without any good reason.

Jeg kender et par populære og succesfulde danskere, som i fuld offentlighed anfægter denne præmis:

http://www.youtube.com/watch?v=l9Jck3OO5NA

Og jeg vil da også anføre, at de første 21 år af mit eget ægteskab taler imod. Min kones skønhed er ikke sløret - den er tvært imod udviklet til et niveau, som jeg ikke på noget tidspunkt har kunnet forestille mig (og nej, hun læser ikke med her, så vidt jeg ved).

Så i mine øjne fortjener Morgan slet ikke den skønne kvinde. Han fortjener en grim, dum og sur kone, der kan bruge alle hans penge, før hun lader sig skille og stikker af med halvdelen af resten.Big Smile

Venlig hilsen
Hans

Danmarks bedste hold af freelanceskribenter - Tekstspot.dk
Ingen rabat - kun kvalitet

28 14 84 03

Amino-karma 6.946
Tilmeldt 16. sep 09
Indlæg ialt: 1.404
Amino Plus
Louise Lamberth - Tekstfokus
Fra Tekstfokus
Skrevet 14-04-2012 kl. 12:36

"Investor" har måske overset, at det kønne ydre måske går videre til kommende generationer. Der er jo en grund til, at folk på udkig efter mage gerne vil investere i en pæn genpulje.

Amino-karma 14.758
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. okt 07
Indlæg ialt: 3.475

Volt & Volume
Fra Volt & Volume
Skrevet 14-04-2012 kl. 12:43

Hans Stokholm Kjer:

Jaja - det lyder umiddelbart velargumenteret, men argumentationen har ét stort problem.
Den kære, rige Morgan foregiver at lave en rationel analyse.
Men han opstiller sin analyse på en irrationel præmis:

Denni Pultz Gottfredsen:
However, there's a deadly problem here, your beauty will fade, but my money will not be gone without any good reason.

Jeg kender et par populære og succesfulde danskere, som i fuld offentlighed anfægter denne præmis:

http://www.youtube.com/watch?v=l9Jck3OO5NA

Og jeg vil da også anføre, at de første 21 år af mit eget ægteskab taler imod. Min kones skønhed er ikke sløret - den er tvært imod udviklet til et niveau, som jeg ikke på noget tidspunkt har kunnet forestille mig (og nej, hun læser ikke med her, så vidt jeg ved).

Så i mine øjne fortjener Morgan slet ikke den skønne kvinde. Han fortjener en grim, dum og sur kone, der kan bruge alle hans penge, før hun lader sig skille og stikker af med halvdelen af resten.Big Smile

Venlig hilsen
Hans

Du er glat som en ål, Hans! Læser konen med fra sidelinjen? Wink

Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.

Amino-karma 2.258
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. okt 11
Indlæg ialt: 559

Kevin Ørskov
Skrevet 14-04-2012 kl. 13:05

Har lidt ondt af de kvinder, der går rundt med så lille en hjernekapacitet som hende her.. :-P

Tjek et af mine projekter, hvor du kan finde billigt kreatin pulver

Amino-karma 684
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. dec 08
Indlæg ialt: 142
Amino Plus
Ejvind
Fra Heldigselv - Lifewave, Latterkursus
Skrevet 14-04-2012 kl. 13:08

Godt indlæg der viser hvad der er vigtigt, og hvad der værdsættes. Om det er rimeligt eller fornuftigt er en hel anden snak :-)

Amino-karma 7.710
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 1.818
Amino Plus
Kristoffer Hjerrild
Fra MagentoXperten.dk, underwear4men.dk
Skrevet 14-04-2012 kl. 13:28

LOL

Sexlegetøj og Lingeri hos Winkwink.dk - DK's nye eksklusive sexshop med vibratorer, dildoer, onani produkter. Vi forhandler bla. Fun Factory, Lelo, We Vibe, Fleshlight og mange andre

Boxershorts, Sokker og Undertrøjer hos Underwear4men.dk - Mange forskellige mærker. Bla. Levis, Puma, Björn Borg, JBS, Tommy Hilfigier

Magento webshop hos Magentoxperten.dk - Over 5 års erfaring med komplette Magento shop løsninger. Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud!

Vh

Kristoffer Hjerrild

Side 2 ud af 3 (30 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed