Køb et Amino Sponsorlink
På "Hvem er jeg?" siden, har du ikke fået fjernet "(rediger)" linket i bundet, det må vist være en fejl.
Interessant med brug af responsive web design, det overvejer jeg også selv snart at rode med. Som en anden vist skrev så synes jeg også at logoet bliver for markant i de mindre opløsninger. Det er ikke kun fordi logoet forbliver i samme størrelse, men også fordi at når du rykker menupunkterne ned i den mindre menu, så er logoet stadig i den sorte headerbjælke, helt for sig selv (og kommer til at udgøre en forholdsmæssig større del af det synlige materiale).
Og så undrede jeg mig lige over at dit prettyname til "Hvem er jeg?" er "ansatte", det er lidt mystisk når alle de andre følger sidetitlerne rimelig godt.
Poul Madsen: Angrybird: Det er ikke lige min smag desværre sorry! Sure ribs! Tror, jeg vil forære dig et profil-billede i julegave; en skinger skade, en liderlig due eller en grim albatros! :-)
Angrybird: Det er ikke lige min smag desværre sorry!
Det er ikke lige min smag desværre sorry!
Sure ribs!
Tror, jeg vil forære dig et profil-billede i julegave; en skinger skade, en liderlig due eller en grim albatros!
:-)
Undskyld min attitude. Men jeg kunne godt li Andreases gamle hjemmeside. Lidt syndt han har skriftet det!
Laang tid til jul ;)
vh AB
Z: Og så undrede jeg mig lige over at dit prettyname til "Hvem er jeg?" er "ansatte", det er lidt mystisk når alle de andre følger sidetitlerne rimelig godt. Udmærket. Det minder mig om, at jeg vil anbefale, at der står Om os eller Om Linde-media i menuen i stedet for Hvem er jeg? Er det et enkeltmandsfirma, skal der heller ikke stå "ansatte", men noget andet... du må s'mænd gerne skrive "ejer" eller "direktør" eller...
Udmærket. Det minder mig om, at jeg vil anbefale, at der står Om os eller Om Linde-media i menuen i stedet for Hvem er jeg?
Er det et enkeltmandsfirma, skal der heller ikke stå "ansatte", men noget andet... du må s'mænd gerne skrive "ejer" eller "direktør" eller...
Hej Andreas LindeDin side ser da godt ud og ser ud til at virke efter hensigten, men den er ikke responsive i forhold til min iPhone.Hvordan har du lavet den responsive? Det virker ikke 100 procent efter hensigten, men du er derhen ad. Held og lykke fremover. Dbh Jens
Hej Andreas,
Flot og overskuelig hjemmeside. Dog synes jeg, at du på forsiden skal sørger for at centrere din intro tekst samt lave farven på dine links til den samme blå farve som baggrunden. I forhold til dit logo, så synes jeg at selve ikonet skal gøres mindre og dit virksomhedsnavn skal med. Jeg synes i øvrigt også at du skal lave en gennemgående knap i stedet for forskellige knapper på kontaktformularen og kommentarfelterne ;-)
Jens Andersen:Din side ser da godt ud og ser ud til at virke efter hensigten, men den er ikke responsive i forhold til min iPhone.Hvordan har du lavet den responsive? Det virker ikke 100 procent efter hensigten, men du er derhen ad.
www.StreetPatrol.dk
Dobbeltpost slettet :-)