Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til Webbureau

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

På "Hvem er jeg?" siden, har du ikke fået fjernet "(rediger)" linket i bundet, det må vist være en fejl.

Interessant med brug af responsive web design, det overvejer jeg også selv snart at rode med. Som en anden vist skrev så synes jeg også at logoet bliver for markant i de mindre opløsninger. Det er ikke kun fordi logoet forbliver i samme størrelse, men også fordi at når du rykker menupunkterne ned i den mindre menu, så er logoet stadig i den sorte headerbjælke, helt for sig selv (og kommer til at udgøre en forholdsmæssig større del af det synlige materiale).

Og så undrede jeg mig lige over at dit prettyname til "Hvem er jeg?" er "ansatte", det er lidt mystisk når alle de andre følger sidetitlerne rimelig godt.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Angrybird:

Det er ikke lige min smag desværre sorry!

Sure ribs!

Tror, jeg vil forære dig et profil-billede i julegave; en skinger skade, en liderlig due eller en grim albatros!

:-)

Undskyld min attitude. Men jeg kunne godt li Andreases gamle hjemmeside. Lidt syndt han har skriftet det!

Laang tid til jul ;)

vh AB

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Z:

Og så undrede jeg mig lige over at dit prettyname til "Hvem er jeg?" er "ansatte", det er lidt mystisk når alle de andre følger sidetitlerne rimelig godt.

Udmærket. Det minder mig om, at jeg vil anbefale, at der står Om os eller Om Linde-media i menuen i stedet for Hvem er jeg?

Er det et enkeltmandsfirma, skal der heller ikke stå "ansatte", men noget andet... du må s'mænd gerne skrive "ejer" eller "direktør" eller...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas Linde

Din side ser da godt ud og ser ud til at virke efter hensigten, men den er ikke responsive i forhold til min iPhone.

Hvordan har du lavet den responsive? Det virker ikke 100 procent efter hensigten, men du er derhen ad.

Held og lykke fremover.

Dbh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Flot og overskuelig hjemmeside. Dog synes jeg, at du på forsiden skal sørger for at centrere din intro tekst samt lave farven på dine links til den samme blå farve som baggrunden. I forhold til dit logo, så synes jeg at selve ikonet skal gøres mindre og dit virksomhedsnavn skal med. Jeg synes i øvrigt også at du skal lave en gennemgående knap i stedet for forskellige knapper på kontaktformularen og kommentarfelterne ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
Din side ser da godt ud og ser ud til at virke efter hensigten, men den er ikke responsive i forhold til min iPhone.

Hvordan har du lavet den responsive? Det virker ikke 100 procent efter hensigten, men du er derhen ad.

Den ser responsive ud på min HTC Sensation XL. Eksempelvis er Sony.com udråbt til at være et supergodt responsivt website, men der er den for bred til min smartphone og jeg skal scrolle fra venstre til højre for at se hele bredden, så det viser mig lidt om hvor svært det er at ramme rigtigt med alle mobile enheder. 

Ifølge denne her tester ser den også ganske fint responsiv ud, men hvis det skal være rigtigt perfekt kan rigtige tests og justeringer kan være relevante. 
http://www.studiopress.com/responsive/?linde-media.dk 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbeltpost slettet :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)