Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan prissætter jeg mit produkt?

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge 

Jeg vil se frem til jeres produkt kommer på markedet :-)

Mit bud vil være på mellem 800-1100 kr. 

Held og lykke med det drenge :) 

Med venlig hilsen 

Arne 

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne 

Mange tak for svaret :) 

Vh 

Mikkel & Co

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er et godt spørgsmål, som i skriver tidligere så er tid penge. Med dette i tankerne kunne jeg nok godt lokkes til at betale mellem 700-900 kr.


Simon 

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle igen :) 

Jeg siger mange tak for svarene, men hvis vi kunne lokke nogle flere til at svare, så ville det være en kæmpe hjælp :)

Venlig hilsen 

Mikkel & Co

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

1399,95 vil jeg give for den. Hvis den er så god. ;) prisen er med en avance på 30% så i også kan få en del af kagen så at sige. Det kan også være til uforudsete regninger. Markedsføringsomkostninger, fragt og told i tilfælde af at i får den produceret i et ikke eu land. Men eller lyder det som en god ide i har der.

Venlig hilsen
Kasper

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nok give 300-600 kr. men jeg er efterhånden blevet så vant til at der er gratis WiFi og strøm alle steder her, at jeg nok ikke ville have behovet.

De 2 timer er vel afhængig af hvilken bærbar man har, ik'? Det lyder da som et interessant produkt. Ef jeres løsning patenterbar? Det er måske værd at undersøge.

Mvh Carsten

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Bonusbogen KA2KA I/S Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I har et Price Windows som lyder på:

Price floor: hvad er prisen på det næst bedste alternativ (konkurrent)
Pricecieling: hvor i har positive differentiering - negativ differentiering. Dvs hvilke fordele har jeres produkt i forhold til det næst bedste alternative produkt og omvendt, hvilke ulemper har jeres produkt. Hvis der er flere positive sider, så kommer i til at have et prisvindue der strækker sig fra prisen til det næstbedste alternativ og så jeres merværdi af de positive differentiering.

I skal sætte jeres pris et sted i dette vindue, alt efter om i ønsker en skimming pris (høj pris = stor profit pr. Solgte enhed men med færre solgte) eller penetrationsprisstrategi (sætter prisen tæt på pricefloor for at opnå store salgsmængder , men med lavere profit pr. Enhed).

Det kræver at men ser på markedet, og hvis ens produkt har mange positive diff. Så er kunderne ligeledes villige til at betale merprisen.

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, Carsten og juvebach

Vi siger mange tak for jeres svar. 

Kasper:

Vi har lige pt. ikke de store tanker om at tjene helt vildt på det. Vi blev enige fra starten af at det skulle være erfaring vi gik efter og ikke grunkerene:) det gør selvfølgelig ikke noget at vi tjener i stedet for at tabe penge på det.

Carsten:

Vi har tænkt over det du skriver ovenfor og er nået til den konklusion, at du har ret, MEN at der stadigvæk er mange steder der ikke er stikkontakter osv. Vi er lige pt. ved at tage patent på, så der går nok ikke så lang tid før i ser det første produkt. Vi har været lidt nervøse for at virksomheder som Dell, HP osv skulle tage ideen inden vi fik patent på, men det ser ud til at lykkes :)

Lige en sidste ting. Selvom der er stikkontakter alle steder efterhånden, så har du med vores mulighed for at bevæge dig rundt mens den lader op. Og ja det betyder selvfølgelig lidt hvilken computer man har, men indtil videre er vores mindste holdbarhed på 2 timer. Vores bedste har holdt 3,5 time ekstra hvilket er pænt meget :D

juvebach:

Vi har lavet en markeds undersøgelse, og egentlig alle andre undersøgelser vi er kommet i tanke om. Vores produkt koster ca. 600 kr. at lave, hvis man ikke køber stort ind og laver mange 1000 på en gang. Med i prisen er der også den procentdel forhandleren skal have, så alt udover 700 kr. burde gå lige ned i lommen :) 

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

bump

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)