Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan prissætter jeg mit produkt?

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores omkostninger er hovedsageligt:

tid :) 

Løn:

Vi laver dette produkt for at få erfaring, så der er ingen løn til (hvis det er til os du mener) 

Samlede set burde det koste ca. 600 kr. at lave. Det kan dog laves billigere da dette er for et stk. Vi har derfor betalt fuld pris for komponenterne i butikkerne og på nettet, men hvis vi masseproducere så falder vores omkostninger meget hurtigt 

Markedsføring:

Vi har lige pt. i tankerne at gå ind på b2b, bl.a. fordi vi har muligheden for at få kontakt til 2-3 store virksomheder som kan sælge produktet på B2C markedet. Så vi har ikke lige nogle udgifter til markedsføring :) 

Vi er ikke helt sikre på hvor stor vores målgruppe er , men vi er så småt ved at undersøge det :) 

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da en vinkel vi ikke har set, ferie. Vi har hovedsageligt valgt vores målgruppe som forretnings rejsende, da det er meget irreterende når man f.eks. sidder i toget med ens computer og arbejder, og ens computer så vælger at gå ud. 

Jeg siger mange tak for svaret Christian :) 

Så vil jeg da tage kontakt til dig når vi kommer på markedet :D

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper 

Jeg siger tak for linksne, men kunne jeg lokke dig til at give et bud på hvad du ville give :) 

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et mål om at nå 20 svar, så vi har mulighed for at få et ordentligt billede af hvor mange der syntes det er en god ide :) Det skal lige siges at vi ved godt at 20 svar er meget, men det er ikke meget hvis man skal danne sig et overblik over markedet, så hjælp nogle unge knægte der bare vil prøve noget nyt og lære noget :) 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

300-600 kr

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

tak Jonas :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo også selv en af 'de unge', og selvom jeg er ung kunne jeg da også godt bruge sådan et. Når jeg tager på stranden, toget, skolen, ja.. stort set alting, så kunne jeg da godt bruge et par timer ekstra til computeren :-)..

Ville godt ofre omkring de 1000 kroner, for sådan et produkt :-).

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

900-1200 kr. 

Mvh

Mette

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi siger mange tak for svarene Mette og Casper :) 

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)