Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan prissætter jeg mit produkt?

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer aminoer,

Jeg er sammen med nogle venner i gang med et lille projekt. Vi er alle 17 år og har derfor ikke haft mulighed for at få den store erfaring, endnu :) 

Vi har lavet et produkt, men inden det skal i produktionen vil vi vide om det kan sælges til det prislege, det vil kræve for at det kan betale sig. 

Produktet giver en mulighed for arbejde med ens computer 2 timer ekstra hver gang man lader den op.( Det er ikke et eksternt batteri, men vi mener selv smartere). Det skal dog siges at det er til bærbare og hovedsagligt forretnings rejsende idet det vil give dem ekstra tid til arbejde på computeren, hvilket er rimelig relevant når man rejser. 


Så hvad ville i give for et sådan produkt: 

0-300 kr. 

300-600 kr. 

600-900 kr. 

900-1200 kr. 

1200-1500 kr. 

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

"Hvad sætter jeg prisen til" en mindre rettelse :) 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Hvad koster det at producere det?

det nytter jo ikke noget at sælge det til 300 kr. hvis det koster 290 kr. at producere..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias 

Vi har vurderet det til at koste ca. 600 kr. Vi har dog valgt at give jer mulighed for at vælge lavere, da det jo kan være tilfældet og hvis dette er tilfældet så kan det jo ikke betale sig for os. Vi har fået lidt hjælp af en god ven og han sagde at det er en god ide at lave en lille markeds vurdering og derefter finde ud af om kunderne vil give det, det vil koste :) 

- Mikkel 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Jeg har selv været i elektronik branchen i et par år efterhåndet og jeg er gang på gang blevet mindet om hvor irreterende det er når ens computer løber tør for strøm. Jeg er ikke sikker på hvordan jeres produkt virker, men jeg ville være en lykkelig mand, hvis det kunne øge levetiden for batteriet på min bærbar :-D 

Der er også det gamle udtryk der lyder således:"Tid er penge" og det må man sige er rigtig, så held og lykke med produktet, vil se frem til det kommer på markedet :-D

Jeg ville personligt hellere end gerne ofre mellem 800-1000 kr. for 2 timer ekstra på computeren hver gang den bliver opladet. 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Jeg har selv været i elektronik branchen i et par år efterhåndet og jeg er gang på gang blevet mindet om hvor irreterende det er når ens computer løber tør for strøm. Jeg er ikke sikker på hvordan jeres produkt virker, men jeg ville være en lykkelig mand, hvis det kunne øge levetiden for batteriet på min bærbar :-D 

Der er også det gamle udtryk der lyder således:"Tid er penge" og det må man sige er rigtig, så held og lykke med produktet, vil se frem til det kommer på markedet :-D

Jeg ville personligt hellere end gerne ofre mellem 800-1000 kr. for 2 timer ekstra på computeren hver gang den bliver opladet. 

Vh 

Torben 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Jeg har selv været i elektronik branchen i et par år efterhåndet og jeg er gang på gang blevet mindet om hvor irreterende det er når ens computer løber tør for strøm. Jeg er ikke sikker på hvordan jeres produkt virker, men jeg ville være en lykkelig mand, hvis det kunne øge levetiden for batteriet på min bærbar :-D 

Der er også det gamle udtryk der lyder således:"Tid er penge" og det må man sige er rigtig, så held og lykke med produktet, vil se frem til det kommer på markedet :-D

Jeg ville personligt hellere end gerne ofre mellem 800-1000 kr. for 2 timer ekstra på computeren hver gang den bliver opladet. 

Vh 

Torben 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der gik vist noget galt før :-D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er omkostninger i jeres projekt

hvad er jeres løn og hvad koster produktet at lave

hvor meget koster markedsføring'

hvor mange tror i jeres målgruppe er derved kan være lavere avance da man sælger meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg ville gerne give 900-1200 kr. for to timer mere Smile

Jeg tager ofte PC'en med på stranden når jeg er på ferie, og så er det surt at stoppe efter få timer fordi batteriet er løbet tør. Så jeg er klart en ny kunde hos jer Smile

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)