Køb et Amino Sponsorlink
Jeg står og mangler 1 eller 2 tekstforfattere, som kunne tænke sig at arbejde fast fra senest 1. August...
Der vil være tale om arbejde enten på daglig basis eller som minimum på flere gange om ugen. Du/I får mulighed for selv at planlægge tiden, så længe teksterne leveres til tiden!
Det forventes at du kan leve op til følgende krav:
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Hey MortenHvis du opretter en stilling, eller en opgave på Freelancer, så bliver der automatisk mailet ud til rigtig mange skribenter og det koster dig ikke en krone.Du får et flot overblik med kompetencer, priser m.m. og du har 20 bud inden for 3 dage.Prøv det!http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Hvis jeg ikke husker helt forkert, så er TT Tekst forfatter på jagt efter nyt job.
Martin Thorborg: Hvis du opretter en stilling, eller en opgave på Freelancer, så bliver der automatisk mailet ud til rigtig mange skribenter og det koster dig ikke en krone. Du får et flot overblik med kompetencer, priser m.m. og du har 20 bud inden for 3 dage.Prøv det!http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx
Hvis du opretter en stilling, eller en opgave på Freelancer, så bliver der automatisk mailet ud til rigtig mange skribenter og det koster dig ikke en krone.
Du får et flot overblik med kompetencer, priser m.m. og du har 20 bud inden for 3 dage.Prøv det!http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx
Nu har jeg været herinde så længe, og så tænkte jeg ik engang på det... FLOT!
Jeg får lige kigget på det senere ;D
Fashion-Seller: Nu har jeg været herinde så længe, og så tænkte jeg ik engang på det... FLOT! Jeg får lige kigget på det senere ;D
Sådan er det :-)Jeg har lige lavet hele systemet om og jeg vil sætter mere end pris på din feedback.Det er blevet langt lettere at have med at gøre.Jeg bruger det selv til at finde hjælp og jeg er selv meget begejstret.
Martin Thorborg: Sådan er det :-) Jeg har lige lavet hele systemet om og jeg vil sætter mere end pris på din feedback.Det er blevet langt lettere at have med at gøre.Jeg bruger det selv til at finde hjælp og jeg er selv meget begejstret.
Sådan er det :-)
Jeg har lige lavet hele systemet om og jeg vil sætter mere end pris på din feedback.Det er blevet langt lettere at have med at gøre.Jeg bruger det selv til at finde hjælp og jeg er selv meget begejstret.
Du skal nok lige få feedback i løbet af Påsken ;D
Beaverbeaver:Har sendt pm.
Super jeg kigger på det efter påske. Så forvent ik lige et svar inden
Er der flere her i debatten, som kunne have interesse, så smid endelig en PB!
Og teksterne skal typisk være på 600-750 ord, det glemte jeg at oplyse i trådstarten...
Hej Morten,
Det lyder da ganske interessant, jeg er frisk. Du kan læse mere om mig og mine meritter på www.ordkontoret.dk
Mvh
Jacob
Vil du hellere have råd til og om markedsføring, så kig ind på www.Ordkontoret.dk
Nu er stillingen jo nok besat, men jeg tager chancen alligevel. Jeg er meget interesseret, så send mig en mail på ronja.pilgaard@gmail.com, hvis der stadig er plads til en, omend grøn, så meget talentfuld grøn tekstforfatter.