Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rigtigt mange tak Meebox :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en makker der nærmest vil giftes med dem, så tilfreds er han:-)
Og de er nævnt flere steder som en af de danske hosts der kan køre joomla optimalt...

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 10:32

Tom Frank Christensen:

En 100% uptime, og de sidste to-tre måneder har jeg haft 15 minutters nedetid (fordi jeg selv genstartede serveren et par gange)...

Mange tak Meebox :)

Vi bruger også Meebox. Jeg har været overordentlig tilfredse med dem.

Jeg havde eksempelvis et problem (ikke deres skyld) med at få overført et .org domæne til et webhotel hos dem. Kundeservice vendte tilbage med konstruktive svar hver gang, ofte på under en time.

Så min erfaring med Meebox er, at både hardware og kundeservice har en fin ”uptime”.

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for al den fine ros! I gør mig jo helt målløs, venner.

Men tak også jer selv! For uden jer var vi jo aldrig nået her til. :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:05

Kan kun blive enig med trådstarter. Meebox er absolut eliten indenfor webhoteller og især deres kundeservice. Har ikke haft en anden udbyder som har haft samme professionelle serviceniveau som Meebox.

"Keep up the good work!"

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 12:17

Angrybird:

Har også alle mine webhoteller hos Meebox og wow det er fantastisk! Ned med Surftown og One! :)

vh AB

og web10 :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:26

Patrick - Meebox:

Tusind tak for al den fine ros! I gør mig jo helt målløs, venner.

Men tak også jer selv! For uden jer var vi jo aldrig nået her til. :-)

jeg vil en hver tid anbefale jer , i levere simpelthen det bedste webhotel og server og priser og suport

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 12:32

Hej

Jeg har været kunden hos mlhosting men de er gået hen og blive alt alt for dyrt til su . og der har jeg valgt jer det er pga den low pris :) og utroligt glad for at jeg er blevet kunden hos jer. og jeg kan godt lide at der er pisse god support online klar til at hjælp en og man kan altid for en dejlige god snakke eller lig sammen med support. dog er der en ting som jeg må synes i kunne tænke over det var at alle fik dagelig backup af webhotel 1,2,3 fordi så er man bedre still til hvis der skulle ske noget men det er kun det eneste jeg sådan savner på server. dog i mode kan jeg utroligt godt lide at det er dansk server! :), Hvis jeg skulle give jer stjerne så var det 4 ud af 5, jeg tager en fra da jeg mener at der kun også komme dagelig backup til webhotel 1,2,3 f.eks jeg har webhotel 3 og jeg har mange stor side og hvis jeg sådan lige pludslig taber alt i databasen og filer i hjemmesiden så skal jeg selv til at lave dagelige backup selv :)

men håber det kunne være en mulighed :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:56

Mikael christiansen:

jeg vil en hver tid anbefale jer , i levere simpelthen det bedste webhotel og server og priser og suport

Tusind tak, Mikael. :-)

jesper:

dog er der en ting som jeg må synes i kunne tænke over det var at alle fik dagelig backup af webhotel 1,2,3 fordi så er man bedre still til hvis der skulle ske noget men det er kun det eneste jeg sådan savner på server. ... Hvis jeg skulle give jer stjerne så var det 4 ud af 5, jeg tager en fra da jeg mener at der kun også komme dagelig backup til webhotel 1,2,3 f.eks jeg har webhotel 3 og jeg har mange stor side og hvis jeg sådan lige pludslig taber alt i databasen og filer i hjemmesiden så skal jeg selv til at lave dagelige backup selv :)

men håber det kunne være en mulighed :)

Det er noget vi har haft oppe at vende før. Men reelt set, så kræver det dobbelt så meget diskplads for hver enkelt kunde. Så det er lidt en udfordring at få til at hænge sammen.

Men vi prøver at finde en løsning på det! Tak for input! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:57

Patrick - Meebox:

Mikael christiansen:

Tusind tak, Mikael. :-)

jeg arbejder lige nu på en løsning jeg tror jeg er klar med at kunne starte med en clud server i næste uge , jeg er simpelthen så glad for jeres service op tid og det hele fungere perfekt og i levere verdens bedste suport og i er så venlig og vis laver en stave fejl eller andet i mail spørger i alt venligt tilbage det er simplethen super service i bruger lige et par sekunder ekstra også vis man laver stavefejl , for jeg er nemlig ordblind , man kan simpelthen ikke takke nok for sådan en god service i levere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 08:38
Kunne været fedt hvis man kunne få ms hosted exchange hos Meebox. Btw, sælger Meebox kun til Danmark?
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)