Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores første tur på messe – Erfaringer til folket!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

annette rasmussen:
Ja lidt sent svar;), men har knoklet med at gøre klar til messen. Det er ikke meget tid man har til overs med fuldtidsjob og familie ved siden af firmaet:).

Ja det tager lidt planlægningstid osv. men det er det hele værd hvis man gerne vil have det gode resultat. Hvordan gik det for dig på messen? Fik du det ud af det som du gerne ville og fik du nogle brænd gode erfaringer vi andre kan drage nytte af? :)

Rigtig god Fredag!

-Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dynaccount samarbejde med Revisorfirmaet Chr. Lysehøj

Så fik vi vores første samarbejdsaftale på plads.. Vores nye samarbejdspartner er Revisorfirmaet Chr. Lysehøj på Frederiksberg i København..

Revisorvirksomheden vil bl.a. stå for undervisningskurser for os.. 

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst:
Ja det tager lidt planlægningstid osv. men det er det hele værd hvis man gerne vil have det gode resultat. Hvordan gik det for dig på messen? Fik du det ud af det som du gerne ville og fik du nogle brænd gode erfaringer vi andre kan drage nytte af? :)

 Ja jeg fik helt sikkert en masse ud af det. Jeg synes det er en kanon måde at komme ud til kunderne på, når man nu er en webshop og ikke har så meget personlig kontakt med kunderne til daglig. En sjov måde at vise hvem man egentlig er på. Der var mange af mine kunder fra shoppen

som kom og sagde hej. Jeg har da helt sikkert fået nogle erfaringer med mig, så jeg kan gøre det endnu bedre næste gang. Men det er mere i forhold til hvilke produkter jeg skal have med, hvordan standen skal indrettes osv. Ikke så meget som I andre kan bruge til noget;).

 

www.Annetteskager.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for updaten Annette :)

Fedt at det var en god oplevelse og du fik en masse ud af det!

Billedet er rigtig godt og syntes det ser ud til at være en rigtig inspirerende stand du havde. Jeg føler da i hvertfald næsten, at jeg står inde i cupcake bageriet og bare kan tage LIGE hvad jeg har brug for på hylderne. Tror jeg var gået igang med røreskål og pynt med det same ;)

igen, tak fordi du deler med os og RIGTIG god solskindsfredag :)

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)