Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores første tur på messe – Erfaringer til folket!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

annette rasmussen:

Tak fordi I deler:)

Jeg står selv og skal på messe i bededagene på Gavnø slot. Mine produkter er jo noget HELT andet end Jeres, men jeg prøver lige rådet af med de lokale medier. Den havde jeg ikke selv tænkt på:)

 

Annette

Hej Annette

Dejligt og høre, du skal endelig bare stjælde alt hvad du kan! Hvis jeg kan være behjælpelig er min PM altid åben :)

Hmm... sidder pludselig og får en ustyrlig lyst til Cupcakes... Wonder why?... Lækkerier! :) http://annettesfavoritter.dk/shop/cupcake-opskrifter-32c1.html

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik vi åbnet op for Dynaccount :)

Hvis i er nysgerrige vil jeg opfordre til, at prøve vores live demo er på forsiden: Prøv live demo af Regnskabsprogram

Desuden skal vi på Torsdag den 3. maj til I-DNA messen i skive. Det er anden gang vi skal afsted og denne gang ER Dynaccount lanceret :) Det bliver spændende at se hvordan det går!

Så hvis du er i nærheden af Skive på Torsdag mellem 9.00-14.00 skal du være meget velkommen til at komme og sige hej til os og få en smagsprøve på hvad Dynaccount kan.

Rigtig god weekend til alle.

MVh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

annette rasmussen:

Jeg står selv og skal på messe i bededagene på Gavnø slot. Mine produkter er jo noget HELT andet end Jeres, men jeg prøver lige rådet af med de lokale medier. Den havde jeg ikke selv tænkt på:)

 

Hej, jeg skal også med på livsstilsmessen - dog som besøgende og jeg er nysgerrig mht. din virksomhed.

Hvad sælger du?

Det kan ikke ses hverken på din profil eller dit link til din blog, da linket ikke virker.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Smile

Hvis I vil være MEGET mere interessante end de andre alternativer, som er jeres konkurrenter, vil jeg anbefale at I får lavet en funktion med "automatisk/regelmæssig" fakturering til de kunder man har, som skal betale et fast beløb hver måned/kvartal/år. Dét vil gøre jer en del mere attraktive i mine øjne. Derudover savner jeg en funktion, som afskrivning af diverse ting. Hvis man i sit eget regnskab kunne plotte en bestemt vare ind og systemet kunne genkende eksempelvis ordet "kuglepenne" eller "kontorstol" og vidste lige præcis hvilken kategori varen ville falde ind under og dermed afskrives korrekt.

Ved ikke om andre har et ønske om sådan en funktion, men for os, der synes regnskab er noget bæ, kan tingene aldrig gøres for nemt for os efter min mening Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

DC Trading:

Hej Thomas Smile

Hvis I vil være MEGET mere interessante end de andre alternativer, som er jeres konkurrenter, vil jeg anbefale at I får lavet en funktion med "automatisk/regelmæssig" fakturering til de kunder man har, som skal betale et fast beløb hver måned/kvartal/år. Dét vil gøre jer en del mere attraktive i mine øjne. Derudover savner jeg en funktion, som afskrivning af diverse ting. Hvis man i sit eget regnskab kunne plotte en bestemt vare ind og systemet kunne genkende eksempelvis ordet "kuglepenne" eller "kontorstol" og vidste lige præcis hvilken kategori varen ville falde ind under og dermed afskrives korrekt.

Ved ikke om andre har et ønske om sådan en funktion, men for os, der synes regnskab er noget bæ, kan tingene aldrig gøres for nemt for os efter min mening Smile

Hej DC Tradig,

Med hesyn til automatisk udsendelse af faktura, så er det en af de opdateringer der kommer inden for kort tid. Der ligger i forvejen en del opdateringer der vil blive tilknyttet løbende det næste stykke tid. Men kom endelig med flere indput, kan jo være der er noget vi ikke har tænkt på :)

I denne omgang er en funktion som afskrivning ikke noget vi er igang med at udvikle, men der er ikke nogen tvivl om, at det er noget vi tager op senere. Det fede ved Dynaccount er, at vi har udviklet API, så til dem der har styr på udvikling, er der i princippet ingen begrænsninger for hvad der kan lade sig gøre.

Jeg håber det var svar nok, og igen mange tak for konstruktiv feedback, det tæller det hele :)

Rigtig god weekend

Mvh Thomas 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DC Trading..

Jeg tror du bytter lidt rundt på ordene når du skriver "afskrivning".. Som jeg læser det mener du bogføre..

At afskrive er noget man kan gøre på aktiver hvert år.. F.eks. bygninger, biler osv der har en større værdi end (nu kan jeg ikke huske det præcise tal) 12.000kr og det ikke direkte kan blive bogført som en omkostning (småanskaffelser)

 På sigt vil der komme et anlægsarkiv i Dynaccount - netop til afskrivninger på aktiver :)

Clark

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Clark Smile

Jeg ved godt, at tingene skal bogføres først. Kan godt være, at det ikke kom ud korrekt i "regnskabs-sprog" men min mening med det, var at systemet selv skulle kunne genkende og afskrive tingene korrekt udfra bogføringen. Og ja det ligger omkring de 12.000, hvis det skal hedde "småanskaffelser". Men det er ikke kun denne kategori, der er forskellige regler på nogle andre kategorier såsom spisning på firmakonto eller forretningsrejser fx. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du på at systemet skal tage hensyn til skatteregler osv? :)

Hvis det er det du tænker på så vil det nok aldrig blive tilfældet da reglerne ændres konstant.. I så fald vil prisen ikke kun være 129kr /måned :)

Men repræsentations moms 6,25% eller (75% af momsen).. Det vil også være umuligt for systemet at vide hvornår det er tilfældet.. Det kan ikke læses af en tekststreng.. Det er jo en momskode du selv skal smide på den/de pågældende posteringer

Et regnskab vil aldrig kunne laves af en autopilot, hvor du bare skal trykke på en knap.. Det kræver lidt mere end det, men det kan gøres lettere og mere forståeligt for vedkommende som skal føre det :)

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er utroligt hvad billeder kan gøre ved lækkersulten;)

 

www.Annetteskager.com

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Handt:

Hvad sælger du?

Det kan ikke ses hverken på din profil eller dit link til din blog, da linket ikke virker.

 

Hej Christina

Ja lidt sent svar;), men har knoklet med at gøre klar til messen. Det er ikke meget tid man har til overs med fuldtidsjob og familie ved siden af firmaet:). Jeg har selv lige tjekket linket og det røg da videre til min shop. Men jeg sælger tilbehør til at bage cupcakes:)

www.Annetteskager.com

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)