Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Debat i 2005

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

LotteA:
Kan jeg se, hvornår min profil er oprettet? Bare nysgerrig...!<

Hej Lotte,

Ja det kan du lige under billedet i venstre side :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden jeg tilsluttede mig Amino i 2010, har jeg lært utrolig meget - og meget af det er takket være de skønne mennesker herinde. Har også fundet nye folk at netværke med. Det er helt fantastisk.

Dejligt at se fremgangen for Amino. Jeg håber også på at kunne købe Amino Plus når jeg får råd, og på den måde også støtte jer bag siden :-)

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Er Amino af hunkøn ;) Godt gået, der er sket meget siden. Tillykke!

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at der dengang ikke var reklamer på. Jeg er nysgerrig! På et tidspunkt smed du reklamer på Amino, og forståeligt nok, men hvordan var overgangen fra "reklamefri" til "reklamefyldt"? Forsvandt der mange medlemmer, var der mytteri, eller foregik det nærmest i stilhed? Skrev du om det dengang, eller blev reklamerne bare implementeret, og så blev der ellers krydset fingre?

Tak for et spændende indlæg.

//Michael

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

michaelbang.com:

Jeg kan se, at der dengang ikke var reklamer på. Jeg er nysgerrig! På et tidspunkt smed du reklamer på Amino, og forståeligt nok, men hvordan var overgangen fra "reklamefri" til "reklamefyldt"? Forsvandt der mange medlemmer, var der mytteri, eller foregik det nærmest i stilhed? Skrev du om det dengang, eller blev reklamerne bare implementeret, og så blev der ellers krydset fingre?

Tak for et spændende indlæg.

//Michael



Hej Michael

Jeg forklarede folk, at udviklingen kostede mange penge og jeg kunne vælge at tage penge for Amino og det ville dræbe sitet, eller jeg kunne smide reklamer på.
Og det forstod folk godt.

Selvfølgelig er der altid tumper som ikke forstår, at alt i verden ikke er gratis, men der er heldigvis få.

Kun fordi vi er så ekstremt omkostningsbevidste på Amino, kan vi drive sitet for ca. 500.000 kr. om måneden.
Var vi et normalt medie, med de brugere og aktivitet vi har, ville jeg tro at man normalt ville bruge det 4 dobbelte.
Så det er derfor Amino Plus er så latterligt billigt.
Hvis i kigger på Berlingske, har de lige startet en Berlingske Premium til erhvervsfolk og den koster 10.000 kr. + moms.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Jeg fik din Amino mail d. 4.4.2012, med andre ord i onsdags, hvor du skriver om, hvordan du startede Amino. Jeg har længe gået med tanken om at starte et nyt online community for fotografer, men det har virket meget tungt og uoverskueligt. Men dit indlæg fik mig til at kaste mig hovedkuls ud i det, og tak for det!

Du skrev i din mail: "Nuvel, min pointe er, at du kan bruge påsken til at æde dig ned, eller du kan bruge den på at ændre verden, you choose :-)"

Jeg valgte det sidste. Knoklede 18-19 timer om dagen i 3 dage. Om jeg ligefrem har ændret verden ved jeg ikke, men jeg har ændret min, og det er vel et godt sted at starte. :) Jeg har nemlig fået stablet mit community på benene, og her godt og vel 24 timer efter den officielle lancering, har mit forum følgende stats:

Medlemmer: 238, Emner: 116 og Indlæg: 509. Jeg er tilfreds! Og det hele, inkl. det at finde på navnet til forummet, købe domæne og webhotel, finde et debatforum til at implementere på mit site m.m., tog 3 dage.

Kunne jeg have brugt mere tid? Ja. Ville det have betydet det hele store for lanceringen og på antallet af medlemmer m.m.? Næppe. Og nu er jeg i gang! Det er langt fra færdigt, men så er vi tilbage ved den brændende platform.

Anyway, ville bare sige tak for dit indspark. :)

Bedste hilsner,

//Michael Bang

www.fotohack.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! Jeg har været med siden 2007 og der er godt nok også sket meget løbende..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

michaelbang.com:

Jeg valgte det sidste. Knoklede 18-19 timer om dagen i 3 dage. Om jeg ligefrem har ændret verden ved jeg ikke, men jeg har ændret min, og det er vel et godt sted at starte. :) Jeg har nemlig fået stablet mit community på benene, og her godt og vel 24 timer efter den officielle lancering, har mit forum følgende stats:

Medlemmer: 238, Emner: 116 og Indlæg: 509. Jeg er tilfreds! Og det hele, inkl. det at finde på navnet til forummet, købe domæne og webhotel, finde et debatforum til at implementere på mit site m.m., tog 3 dage.



Det er super godt gået, et meget, meget flot resultat.
Det er nu du skal holde momentum og forberede dig på at nogle af de første brugere falder fra.
Det gør ikke noget, du skal bare klø på med at skrive fede indlæg, invitere brugere ind m.m.
Og fald nu ikke for fristelsen til at udvide med flere emner, hold fast i det minimale i lang tid og først når der virkelig er mange indlæg om noget specifikt, så lav et nyt emne og flyt debatter der over.
Og lav aldrig mere end 1 nyt emne på en gang!

Held og lykke med det.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Som tiden dog flyver afsted, ja meget vand er løbet i åen siden.
Der er sket meget her på Amino, og idag kommer der meget indhold hver dag hvor tonen har ændret sig, i forhold til starten. Men lækkert at se det går godt, altid rart med positive historier.
Nyd det der er tilbage af påsken ;)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var fantastisk i de gode gamle 2005. Lad os skifte tilbage til det system!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)