Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Debat i 2005

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er sket meget og tak for rosen :-)

Den hemmelige kode, var bare versionsnummeret på den software vi brugte og da jeg ikke kunne finde ud af at fjerne den, så oversatte jeg den til noget jeg selv syntes var sjovt.

Mht. Amino, så har vi ingen planer om udlandet, vi har det sjovt her :-)

Lige nu arbejder vi hårdt på at gøre alting lettere og hurtigere at bruge, ved at gøre funktioner bedre og fjerne overflødigt gøgl. Så har vi lavet en del nye værktøjer, som sørger for mindre støj på portalen, med andre bedre muligheder for at fjerne spammere, hærværksfolk, linkbuildere m.m. Så der er en del der har fået nogle ubehagelige overraskelser og det er ikke slut endnu.

Så kommer vi med Amino Dbest en af dagene, som bliver et værktøj som skal hjælpe os med at finde de bedste debatter og gøre dem mere synlige. Så har man travlt, kan man i alle kategorier ser hvad der sket af gode ting siden sidst. Så det bliver et godt overblik for dem der ikke kommer på Amino hver dag.

Så kommer der nogle flere services og vores mål er at brede services lidt ud, så de også tiltrækker mere garvede virksomhedsejere fra de små og mellemstore virksomheder, men uden at skygge over iværksætterne.

Så en flottere, mere solid, mere spændende, mere overskuelig, mere velfungerende, lidt bredere Amino kan i se frem til, vi arbejder hårdt på det.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, du burde overveje at lave en trin for trin guide, hvordan du skabte Amino. (hvis det ikke allerede er gjort) - synes jævnligt der bliver posted om problemer, med at skabe et forum fra bunden af, og det har du jo gjort meget godt her.

Bare en tanke.

Mvh
Eric

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven:

Martin, du burde overveje at lave en trin for trin guide, hvordan du skabte Amino. (hvis det ikke allerede er gjort) - synes jævnligt der bliver posted om problemer, med at skabe et forum fra bunden af, og det har du jo gjort meget godt her.

Bare en tanke.

Mvh
Eric



Hej Eric

Det er ikke let at sætte på formel, men her er da lidt at starte på:

http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

http://thorborg.tv/at-drive-community-debatforum.html

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Eric aka Seiven:

Martin, du burde overveje at lave en trin for trin guide, hvordan du skabte Amino. (hvis det ikke allerede er gjort) - synes jævnligt der bliver posted om problemer, med at skabe et forum fra bunden af, og det har du jo gjort meget godt her.

Bare en tanke.

Mvh
Eric



Hej Eric

Det er ikke let at sætte på formel, men her er da lidt at starte på:

http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

http://thorborg.tv/at-drive-community-debatforum.html

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin,

Nu står jeg ikke og skal bruge hjælp, men jeg kan se du allerede har været inde over emnet. Hvilket jo er fantastisk! - I øvrigt en super flot fremgang.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt, tak for svaret. Dbest lyder være et rigtig fornuftigt tiltag, da Amino efterhånden er blevet så stor at det godt nogle gange kan være lidt uoverskueligt.

Hvad med at lave en fane/menupunkt, som hedder noget alá "Dagens tilbud". På samme måde som på fx. sweetdeal.dk. Der er uden tvivl mange virksomheder som gerne vil sælge til iværksættere, og omvendt så kunne jeg da godt være interesseret i billige visitkort, frokostordning, en iPad osv... I har så mange besøgende at jeg er sikker på at i godt kan tiltrække nogle virksomheder med nogle gode tilbud (og i får selvfølgelig en del af kagen for hvert salg). Bare en tanke, som måske kunne være en "Win/Win"...

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

sjovt at se :) Når man tænker på hvor meget der er sket med Amino siden dengang er 7 år slet ikke så lang tid endda!

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Thorborg og ALLE andre Aminoer for at bidrage til at give iværksætteriet gnist og energi :-)

Tror jeg har hængt på siden 2007. Kan jeg se, hvornår min profil er oprettet? Bare nysgerrig...!<

Fejrer fødselsdagen med et lille artigt limmerick:

MusicEn iværksætter fra Åbenrå
ha'd gang i sin business som få.
Sit netværk og viden
hun hented på siden
der hedder Amino.dkCake

De bedste hilsner
Lotte

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert påskeæg! Et guldæg, som vi er mange, der har glæde af.

Skal der mon lægges et nyt æg i påsken i år?? Der er så mange helligdage i DK - lad os bruge dem på nye idéer.

God påske i aminoland! ;-)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sørme sket forandringer siden da, og jeg er bestemt glad for at I har afskaffet Comic Sans ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft det vækker minder! Jeg har lært så mange cool iværksættere at kende, også udenfor browseren. Der er bare sket så meget på den tid. Så vidt jeg husker joinede jeg ca. en måned efter lancering og brugte ufattelig meget tid på Amino dengang.

Der er ingen tvivl om at Amino gjorde mig til en bedre iværksætter. Debatterne har givet mere end de kurser jeg har taget. Ja, mere end mine år i uddannelsessystemet.

Tillykke til Amino, Martin og alle brugerne som gør Amino til det fantastiske sted det er!

Mvh Carsten




Side 2 ud af 4 (32 indlæg)