Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bloggere om herretøj søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at starte et herre brand op, og i den forbindelse, har jeg brug for nogle kreative bloggere, der vil være med til at dekorere lidt på min blog og komme med inputs for de nyeste ideer, tendenser, og hvad der ellers rører sig på markedet inden for herremoden. Hvis du (eller hvis du kender nogen, der) har lyst til at blive en del af vores netværk, så kontakt mig her i første omgang, og fortæl lidt om dig selv, og dine referencer.
MVH Z.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige rettet din overskrift, så du har større chancer for at komme i kontakt med dem, du leder efter.
Hvis du tænker dig at betale for teksterne, finder du den bedste kvalitetet ved at klikke på det gule felt i min signatur.

Venlig hilsen

Hans

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Hvis du tænker dig at betale for teksterne, finder du den bedste kvalitetet ved at klikke på det gule felt i min signatur.

Ja hvis du har brug for tekster, så kan Hans trylle for dig.
God påske.

Hilsen
Rolf

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nu mere på frivillige intusiatiske mode-glade folk, der elsker kommentere på alt hvad der rører sig inden for modebranchen og som har fingeren på pulsen :-) men tak for jeress indlæg, og god påske :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe - nej mine skribenter arbejder under tvang og interesserer sig ikke et klap for det, de skriver om Wink

Men jeg tænkte det nok - derfor flyttede jeg den ikke til "jeg søger et godt tilbud"-kategorien, selvom jeg nok egentlig tror den ligger lidt forkert her...

God vind med projektet.

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker

Nu ved jeg således, at jeg altid kan altid få fat på dig, den dag jeg får brug for lidt hjælp til text redigering :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)