Deltag i vores meningsmåling til folketingsvalget 2015! - klik her
X
på Amino

Det rigtige navn
gør en forskel

Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse administration hjælp "

Hvorfor skal det være så svært at få en firmakonto?? Hjælp

Side 5 ud af 5 (41 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5
Amino-karma 362
Fra København S
Tilmeldt 31. mar 12
Indlæg ialt: 87

Alexander Hansen
Fra Lexi Media
Skrevet 07-05-2012 kl. 18:56
diCEPT ApS:

Alexander Hansen:

Cookie:

Det lyder gennemarbejdet og spændende - lad os følge med i både bankernes svar - og i anden tråd jeres projekt og fremgang

vh

Tak, det vil jeg gøre.

Vi oplevede præcis det samme som dig, den gang vi havde brug for en konto og ligesom jer ikke havde behov for kredit eller lån.

Vi kontaktede en del banker og fik også at vide, at de gerne ville se lønsedler, årsopgørelser, budgetter, ejer-kontrakter, forretningsplan osv. Det ville så lige ta' 7-14 dage og de kunne ikke love os, at det ville ende med en oprettelse af en konto.

Heldigvis havde vi en god revisor Tonny, her fra Amino, som kendte nogen i banken, som oprettede kontoen med det samme.

Så måske skulle i tale med jeres revisor, høre om han kan hjælpe jer og lade ham kontakte en bankrådgiver han kender? Det fungerede for os i hvert fald.

Held og lykke med det.

Hej, jeg vil lige komme med en Update, vi har langt om længe fået vores firmakonto hos Nordea. Vi gav dem simpelthen alt hvad de forlangte. For det ikke ska være løgn, spurgte de efter alt var oprettet. Hvad var det nu jeres koncept gik ud på?? Ha ha. Alt det besvær og de havde ikke engang læst vores foretningsplan, selvom det var et krav. Da jeg så forklarede ham om konceptet, blev han helt Vild. Hmmmm.
Amino-karma 1.649
Fra Kbh
Tilmeldt 13. jan 11
Indlæg ialt: 400

Jonas
Fra Nordic Race
Skrevet 07-05-2012 kl. 19:05

Hvor er det dog til grin :D

Side 5 ud af 5 (41 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5

RSS-feed