Køb et Amino Sponsorlink
Hej kathrineDet jeg har i tankerne er en hjemmeside med anmeldelser. Lidt ala truest pilot, trip advisor, omdømme osv.Er det noget som er muligt?
Hej HenrikDu og andre har helt ret. Men det var nu heller ikke ideen at kopiere/få inspiration fra hjemmesiden, men dele af den. Ideen er dog at få forskellige dele fra forskellige hjemmeside! For mig er det dog vigtigt at vide om jeg skal gøre det med nogen fra dk eller udlandet. Og hvor kan lægge opgaver ud til udlandet?
Ja det er muligt , også i Danmark. Rigtig mange programmøre gør dette. Oftest det eneste du ikke får en programmør til er at kopiere design eller kigge i kildekoden efter noget.
Priserne i Danmark er jo så nok bare en smule højere end i udlandet på det.
Køb din te hos Tekanden. Landets absolut største udvalg af te i breve. Te til alle formål, i alle prisklasser og kvaliteter.
Geoisten: Hej kathrineDet jeg har i tankerne er en hjemmeside med anmeldelser. Lidt ala truest pilot, trip advisor, omdømme osv.Er det noget som er muligt?
Naturligvis er det muligt!
Men du skal først udarbejde en kravspecifikation, på hvad konkret du vil.
Derefter kan du sende den til forskellige webbureauer og få deres bud på at løse opgaven.
Du er velkommen til at maile mig, når du har udarbejdet en kravspecifikation :)
HejDet skal jeg nok gjort, jeg er gået igang, men tror også jeg vil lave det grafisk, så der ikke skulle være nogen problemer.Så når det er gjort, vender jeg tilbage!
Geoisten:Det jeg har i tankerne er en hjemmeside med anmeldelser. Lidt ala truest pilot, trip advisor, omdømme osv.
Dette kan sagtens lade sig gøre. Dog kræver det, at vi laver lidt ekstra programmering i forhold til en alm. hjemmeside, så prisen vil overstige mit tidligere tilbud på 4.995,-
Hvordan ligger dit budget til det?
Du er meget velkommen til at kontakte mig nærmere.
Med venlig hilsenKathrine Svendsen,Danhost
T: 87 11 87 87M: salg@danhost.dk
En komplet løsningPrisen er kun 249,-/md. (ex. moms) og så får du en webshop, der allerede i dag er klar til alle dine produkter. Du er velkommen til at prøve vores demo, så du selv kan opleve brugervenligheden: Webshop hos Danhost