Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyrepasser med ny side - ris, ros og andet ønskes!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har (gen)startet en service, hvor jeg tilbyder at passe kæledyr i ejers hjem. Det er første gang jeg er på nettet i årtier og der er jo sket mega meget siden... 

Så kom frisk - fortæl mig hvad jeg gør galt, eller hvad jeg måske har gjort rigtigt... Wink

Al kritik - ris som ros - vil blive modtaget med åbne arme! Smile

Se siden på Hundevennen.dk

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan faktisk godt lide siden. Men , den minder lidt om en "hygge-blog" hvor du skriver om dine interesser. (signaleres ved hyppig brug af smileys)

Måske du skulle fjerne lidt af teksten fra forsiden (det kan virke lidt overvældende når man kommer derind) Derudover skulle du måske dele overskirften op?

Hundevennen
- til byder pasning af dine dyr

I stedet for den sorte farve i overskirft, menu bjælke samt linierne omkring, ville jeg vælge en mildere farve, der passer til den grønne baggrundsfarve.


Idéen med pasning i eget hjem er god. Særligt med ex. hundeluftning i sygdomsperioder.

God påske

Søs

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søs,

Så er der rettet lidt til - fjernet nogle smileys og ændret lidt skriftfarve...

Kunne godt se meningen i det du skrev med smileys - må jeg lige prøve at spare lidt på fremover... Wink

God påske! Big Smile

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

siden synes jeg fungere udmærket Big Smile

Den passer perfekt til social markedsføring så få google plus på siden facebook og twitter

Her bor vi kan jeg ikke se nogle adresse på den side , få det på den side , jeg kan kun se google mape , ingen adresse på skrift der.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da et par guldkorn du lige rystede ud af ærmet der, Mikael... Wink

Der er lige sket et par opdateringer mere på Hundevennen.dk Big Smile

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder lige øje med denne tråd - da jeg er gift med Hundevennen.dk hehe

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MusicMusicMusic Nu med musik!!! MusicMusicMusic Big Smile

Men kun på forsiden - det kunne være så fedt om sangen ville fortsætte, selvom man klikker videre på de andre sider... Nogen der ved hvordan man gør det? Hmm

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hundevennen.dk:

MusicMusicMusic Nu med musik!!! MusicMusicMusic Big Smile

Men kun på forsiden - det kunne være så fedt om sangen ville fortsætte, selvom man klikker videre på de andre sider... Nogen der ved hvordan man gør det? Hmm

Hejsa,

Du må aldrig ALDRIG nogensinde sætte musik på din side uden at gøre det valgfrit om man vil lytte til det.

Selve nummeret er der ikke noget galt med, tværtimod. MEN forestil dig du sidder og arbejder kl. 03.24 onsdag nat og lige skal have en pause. Så kommer du ind på din egen side og har glemt at skrue ned for højttalerne fra tidligere på dagen hvor du fyrede den af til nogle fantastiske hits fra din ungdom.

Resultatet er at du har hele familien stående hos dig i løbet af et øjeblik fordi de er blæst ud af sengen.

Normalt vil automatisk lyd få mig til at forsvinde fra en hjemmeside med det samme, med mindre der er noget virkelig vigtig information på siden.

Så hvis jeg var dig ville jeg fjerne den igen, da den med al sandsynlighed vil koste dig brugere / kunder med tiden - også selvom det er ment som et hyggeligt indslag.

Derudover er det hele balladen med rettigheder. Det jeg nåede at høre var i ret god kvalitet og ikke instrumentalt, så jeg kan ikke forestille mig andet end at du ikke må spille det offentligt uden skriftlig tilladelse af en art?

Jeg er ked af at jeg ikke kan rocke med på din begejstrede nyhed, men det er hjælpsomt ment :)

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hundevennen.dk:

Har (gen)startet en service, hvor jeg tilbyder at passe kæledyr i ejers hjem. Det er første gang jeg er på nettet i årtier og der er jo sket mega meget siden... 

Så kom frisk - fortæl mig hvad jeg gør galt, eller hvad jeg måske har gjort rigtigt... Wink

Al kritik - ris som ros - vil blive modtaget med åbne arme! Smile

Se siden på Hundevennen.dk

Hej igen,

Lige lidt andre tanker omkring din hjemmeside :o)

Jeg er enig med Mathilde (Søs?) i at din hjemmeside virker en smule "hygge-blog"-agtig.

Du må ikke tage det her forkert, men det udstråler lidt at det er din første hjemmeside, du selv har lavet. Din begejstring for mulighederne skinner igennem eksempelvis smileys / clipart og den grufulde musik ;)

Men det gør samtidig også at din hjemmeside fremstår meget personlig og man føler at man får et godt indtryk af hvem man overlader sin hund til.

Det gør også at en sætning som "Hundevennen er til for din hund!" ikke virker kliché agtig, men at du rent faktisk er så passioneret omkring dyr som du fremstår.

Så det er jo i bund og grund et valg man skal foretage sig når man laver sådan en hjemmeside. Skal den fremstå helt fremme i skoene med de sidste skrig indenfor designs, eller skal den fremstå som din, nærværende og personlig. Jeg vil mene at du har valgt rigtigt med det produkt du tilbyder.

Det der dog slår mig mest i øjnene er at man skal søge efter hvor du befinder dig. Når man kommer ind på forsiden, skal man scrolle helt ned til et anonymt punkt der befinder sig næsten nederst på siden.

Jeg synes du skal sørge for at få det mere tydeligt frem og gerne helt oppe ved overskriften. På den måde ved folk allerede fra starten om du kan hjælpe dem eller ej. Hvis du har andre produkter / services, skal du selvfølgelig så sørge for at få det skrevet også, så du ikke mister kunder unødigt.

Men nu kan jeg simpelthen ikke klare mere Shu-Bi-Dua, så det bliver alt for denne gang :)

Jeg håber du kan bruge det.

Med venlig hilsen

Tommy

Ps. Håber det er ok at jeg lige sniger et ikke-hjemmeside-relateret spørgsmål ind. :) Jeg har selv en Islandsk Fårehund på 13 måneder, der står for at skulle kastreres her i næste måned. Har du lagt mærke til andre ændringer end hans aggressivitet overfor andre? Mindre gøen for eksempel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lukkede din hjemmeside med det samme, da jeg hørte musikken. Jeg hører næsten altid musik på computeren og når der er musik på en hjemmeside bliver det blandet med den musik jeg har valgt. Du har derfor skræmt mig væk, inden jeg har set ret meget af hjemmesiden.Sad

Er du iøvrigt opmærksom på du skal betale koda afgift, når du afspiller musik offentligt. Se mere på http://www.koda.dk/kunde/priser-aftaler/

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)