Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pay to view video community

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino´er,

Jeg søger råd om hvordan man laver det bedste "Pay to view video community", der er tale om et community hvor du skal oprette en bruger og købe et form for abonnement for at kunne se videoer.

Har i nogen erfaringer men sådanne sider ?
Hvordan laver man det på den bedste måde, er det i wordpress etc. ?
Findes der færdig lavede Plug-ins, eller scripts der har sådanne funktioner ?

Alt hjælp og gode råd modtages med glæde!
På forhånd tak.

JeffDoe


Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jeff,

Jeg er Webmaster/wordpress consultant for : http://www.horsetrainingchannel.com/

Denne er bygget på ">Wordpress med Headway Theme og bruger Wishlist Member

Jeg fortræker Emember eller Premise som memberships plugins.

 

Håber at det hjælper :)

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tusinde tak Phillip Dyhr Hobbs,

Jeg undre mig over at jeg ikke kan få det membership system, der i forvejen er i Wish List systemet, til at virke. Er det virkeligt nødvendigt at købe Premise for at få det til at virke ? :)

Jeff Doe

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

JeffDoe:

Tusinde tak Phillip Dyhr Hobbs,

Jeg undre mig over at jeg ikke kan få det membership system, der i forvejen er i Wish List systemet, til at virke. Er det virkeligt nødvendigt at købe Premise for at få det til at virke ? :)

Jeff Doe

Du behøver ikke Premise ;) 

Det er bare denne jeg har vælgt

WL er fint og mange bruger denne

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JeffDoe:
Har i nogen erfaringer men sådanne sider ?
Hvordan laver man det på den bedste måde, er det i wordpress etc. ?
Findes der færdig lavede Plug-ins, eller scripts der har sådanne funktioner ?

Hej JeffDoe.

Som webmaster kan jeg klart fraråde dig at benytte en masse standard scripts til at bygge et sådan site. der er alt for mange muligheder til at 'bypasse' sikkerheden (personlig erfaring) jeg kan dog anbefale at hvis du vælger at bruge et cms som wordpress (kender jeg ikke nok til), joomla (frarådes), drupal (svær at komme igang med) så skriv dine moduler/ components selv, og vær ikke bange for at kigge existerende moduler i kilde koden for at finde ud af hvad de gør mht. sikkerhed.

et færdigt cms system er en god vej til et proof of concept site, men jeg kan varmt anbefale at når dit site er klar, og har gode indtjenings muligheder, eller potentiale til et start vækst lån, så brug det til at få en erfaren til at bygge dit site fra bunden, det går også hurtigere når en web programmør ved præcis hvad han skal gå efter mht. funktioner m.m.

personligt benytter jeg selv Drupal til at udvikle rapid prototyping, og det kan virke ret skræmmende i starten, men tro mig, når du har lært det, så kan du ikke leve uden det. desuden (uden at reklamere!) kan jeg anbefale lullabot drengenes videoer til Drupal, de er lidt tunge at høre på, men de går til gengæld i ALLE detaljer

håber det kunne hjælpe dig en smule, og skriv endelig hvis du har spørgesmål!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)