Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det svært at SEO en 'liste-side'?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kbh V
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange gode opensource liste sider - så inden du starter fra scratch ville jeg kigge ldit rundt på nettet :) evt. codecanyon har nogle du kan købe for max 10$

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lavet den her side som jeg snakkede om, så jeg tænkte at jeg lige ville smide et link til den, så hvis der var nogen som var nysgerrige efter hvad det præcis var for noget jeg ville lave, så kan de se det.

Siden hedder http://www.engelsk-dansk.dk og giver gode links til gratis online ordbøger som kan oversætte fra engelsk til dansk eller omvendt.

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundersen:
Jeg tror nok at jeg vil følge rådet om at lade Google og andre søgemaskiner følge links'ene på siden, da det ikke er affiliate links, men ganske enkelt bare andre hjemmesider som er relevante for den besøgende. Og jeg vil gerne have at Google ser links'ene som indhold og ikke reklamer. Det er lidt kedeligt at give hjemmesiderne et ekstra point hos Google, da jeg vil konkurrere med dem om en god placering hos Google, men hvis alternativet er at Google tror mine links er reklamer og derfor ser min side som om den ikke har noget indhold, så må jeg jo leve med det.

Du ska ikke være bange for at sætte no follow på et link der ikke er affiliate, google ser det som at du ikke vil have at det følges af google, og så er den ikke længere. Vi skal ikke ud i noget med at google tror at..bla bla... og så bliver du straffet.

Hvis du har for mange udadgående links mister din side juice, du skal sørge for at sætte no follow på de mindre relevante links med lav pagerank.

Men endelig gerne link til relevante sider med høj pagerank, selvom det er din konkurrent! Google belønner dig med at du henviser til noget relevant.

Man skal bare lige have et øje på hvor mange links der går ud og hvor mange der kommer ind, der skal være en vis balance. Men hvis du vil ranke på et keyword og linker til din egen side, skal du endelig ikke linke videre fra din side med det samme ord til konkurrenten og en masse andre, det skal blive på siden din juice. Link med et andet ord der siger næsten det samme, hvis det er relevant og korrekt.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)