Deltag i vores meningsmåling til folketingsvalget 2015! - klik her
X
på Amino

Det rigtige navn
gør en forskel

Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd "

artikeldatabase eller blog med links?

Ret
Side 2 ud af 2 (12 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 1.554
Fra kbh
Tilmeldt 2. jan 10
Indlæg ialt: 314
Amino Plus
Rasmus Ramskov
Fra God Krop aps
Skrevet 30-03-2012 kl. 22:52

Jeg har lige været inde på din side for jeg tænkte at i stedet for at være en af dem der bare mugger over at du ikke har gjort noget ud af det og at der ikke er nogen pagerank, så ville jeg komme med mit bidrag, og havde emnet klar!

Men så ser jeg at jeg skal skrive en artikel som jeg så skal mail til dig hvorefter du måske lægger den ind.

Jeg vil foreslå dig hurtigst muligt at få gang i noget bloglignende hvor man kan oprette sig som bruger og skrive et indlæg. Du kan bare sørge for at indlæggende ikke bliver publicerede før du lige har tjekket dem. Det vil gøre det lidt mere interessant. På den anden måde mister JEG ihvertfald hurtigt gejsten.

Hvis din side er indekseret og der er aktivitet på den skal en artikel med et link eller to til ens hjemmeside nok have en effekt. Derfor vil jeg gerne skrive et indlæg en gang imellem hvis det bliver lidt mere nemt og direkte at skrive på den. Lige som her på amino hvor der også er mulighed for at oprette profil med signatur.

Jeg har god-krop.dk hvor jeg arbejder som massør.  Jeg har masser af gode tips til sportsfolk:)

Vh og held og lykke med det fra Rasmus

Amino-karma 9.556
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 2.249

Alloygator fælgbeskytter
Fra Gator Trade
Skrevet 30-03-2012 kl. 22:58

@ Rasmus

super god indgangsvinkel, og det er lige sådan en som dig jeg har som min målgruppe.

jeg skal nok hurtigst muligt få lavet det sådan at man kan poste indlæg og de så står  i kø til godkendelse, der er nemme muligheder for at lave det sådan ihvertfald.

sender dig lige en mail, når det er sat op, så er du mere end velkommen, jeg vil også selv skrive artikler indenfor fitness verdenen så der er value for alle :)

Alloygator fælgbeskytter der styler og beskytter - 11 farver - Gatorshop.dk

Amino-karma 9.556
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 2.249

Alloygator fælgbeskytter
Fra Gator Trade
Skrevet 31-03-2012 kl. 03:42

@ Rasmus

Har knoklet med siden og membership til kl 3.40 i nat, men det virker nu, vil du teste det for mig og fortælle mig hvordan du oplever det?

vh Thomas

Alloygator fælgbeskytter der styler og beskytter - 11 farver - Gatorshop.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: