Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hva fanden er Bobeo.dk?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt, så kan jeg rigtig godt lide at det en meget mere visuel måde at "søge" på end hvis man søger på almindeligvis. Sammenligner det lidt med billedsøgning på Google, som jeg selv benytter RIGTIG meget - for mig at se er det lidt ala det samme koncept Wink

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt nok at du kaster dig ud i sådan et projekt, men du kunne godt have gjort lidt mere ud af designet, det er jo næsten 100% det sammen som Pintrest.

Men på hvilken måde er din Pintrest anderledes fra Pintrest? :P

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er forskellen på: Yahoo og Google? Dating og Netdate osv.

Anders > Vi målretter os primært Danske "webshop" ejere.. sådan de kan dele deres produkter.. Men der er ikke den store forskel.. bortset fra vi er 100% Danske.. og dermed, ved brugerne at de produkter osv. de finder.. bliver sendt fra Danmark osv. :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er da faktisk ret interesseret i om vi gør noget ulovligt i forhold til Bobeo.. det er jo en "kopi" bare tilpasset det danske marked..

Men altså: "facebook lavede likes, så lavede twitter tweets, også lavede google +1".. Det jo bare naturlig udvikling. Og Pinterest har vel ikke "rettigheder" til at lade folk dele deres indhold?

Det er jo nøjagtigt det samme koncept som artikeltorvet.dk blot med kategoriinddling.. og en "wall" visning..

Hvis der er nogle med forstand på jura, ville jeg da gerne høre om vi laver noget ulovligt. (Kan jeg dog ikke se, så havde vi ikke gennemført projektet, som nu næsten har varet 3 intensive uger).

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes sku det er et godt projekt, kan godt lide din side og melder mig helt sikkert til når min webside er opdateret.

Thumps up :)

Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper > Fedt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Hvad er forskellen på: Yahoo og Google? Dating og Netdate osv.

Anders > Vi målretter os primært Danske "webshop" ejere.. sådan de kan dele deres produkter.. Men der er ikke den store forskel.. bortset fra vi er 100% Danske.. og dermed, ved brugerne at de produkter osv. de finder.. bliver sendt fra Danmark osv. :)

Må indrømme at jeg ikke lige fik kigget ordenligt på siden første gang, men kan faktisk rigtig godt siden. Har også selv smidt et par links op fra min egen webshop :)

Godt arbejde!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Pinterest, har været rigtig meget oppe i medierne, fordi det er blevet sindsygt populært på kort tid

Kort og kort tid, det ved jeg nu ikke - Pinterest har eksisteret i 2 år nu, det er bare først blevet rigtig populært nu/fået hype i medierne ;-)

Men jeg bruger også Pinterest flittigt, det er et ekstremt godt markedsføringsværktøj - især hos kvinderne, som der stadig er flest af på Pinterest.

Grunden til at det især er kvindernes site indtil videre er nok at det hovedsageligt er mode og den slags, der er blevet pinned. Men jeg tror også at kvinder er langt mere til den slags søgning end via Google - de er mere til billeder med farver end rå tekst.

Konceptet er smart i og med at du kan sidde og finde noget tøj du godt kan lide via kategorioversigten - og så bliver du linket direkte til webshoppen.

Gary Vaynerchuk bruger det til sine vin anmeldelser nu og er også begyndt at samle alle hans videoer på Pinterest - så de bliver spredt ud.

Jeg synes det er fedt at bruge konceptet bag Pinterest, men nu er jeg efterhånden faldet over 4-5 kloner af Pinterest, og det holder ikke efter min mening. Sider som Wanderfly og Trippy minder også om Pinterest, men de tager konceptet bag Pinterest og bruger det udelukkende indenfor rejser. Den er jeg helt med på, da man ikke kopiere hele konceptet og sitet, men laver det til sit eget.

Så find jeres niche, så har i et super produkt som nok skal trække brugere til - I kunne f.eks. målrette det endnu mere mod webshops, lave nogle specielle funktioner og gøre det lidt anderledes.

Men held og lykke skal I i hvert fald have!

De bedste hilsner
Mark Andreasen 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark > Jeg vidste ikke at pinterest var så gammel..

Jeg så det for 2 måneder siden, og blev meget begejstret, og da vi for 1 måned siden, begyndte at diskutere hvilket projekt vi skulle tage hul på.. sagde jeg at vi skulle lave pinterest på dansk.

Primært fordi den kan målrettes til så mange brancher.. istedet for at lave et:"underholdingssite, et video site, et site om scrapping". Ja så kan man på denne måde, have alle kategorier på 1 site. Hvilket vil give langt højere besøgstal.. da alle kan finde noget der interessere dem.

Jeg vidste heller ikke der allerede fandtes kopier..

Og vi er med på vi skal differentiere os lidt mere. Men vi har kigget meget i medierne de sidste par uger.. og problemet er jo netop at alle deler det de vil. Derfor målrettede vi vores, markedsføring og konceptet til danske webshop ejere.. ala. miinto.. sådan at brugerne rigtigt kan få det "gyldne" overblik over de "hotte" produkter på det danske marked.. blot ved at kigge på en side..

Men vi har stadig gjort det muligt for alle at dele, de skal dog selv have ophavsret til de billeder og tekster de deler.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ville jeg lige lægge et tilbud ind på siden - en PDF , men det kan man måske ikke ?

Er det kun billeder ?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)