Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel Surftown - Hej Meebox

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står med et spørgsmål som jeg håber der er nogle af jer som kender svaret på.

I går flyttede jeg mit domæne fra Surftown til Meebox - jeg har lagt WP på domænet og forsøgt at få det hele op at køre igen efter alle kunstens regler.

Og nu kommer problemet - uanset hvad jeg gør bliver jeg ved med at lande på Surftowns hjemmeside når jeg taster mit eget domænes navn. 

Hvordan får jeg Surftown til at slippe mit domæne så jeg igen kan få min egen hjemmeside op at køre, og så jeg ikke lavet reklame for Surftown når de er de sidste i verden jeg har lyst til at hjælpe til flere kunder.

Håber der sidder en som vil hjælpe mig med dette.

Venligst

Lars 

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan tage op til 24 timer inden alle DNS er opdateret, hvor lang tid er der gået, og hvem står som navneserveransvarlige når du slår domænet op på DK-Hostmaster?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal redelegere domænet til Meebox. Det vil sige, at du flytter navneserveren (DNS) til Meebox's navneserver.

Det gør du her: https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/redeleger-domaenenavn/

Under primær navneserver skriver du ns1.meebox.net, og så skal du ind på din DK-Hostmaster profil og godkende redelegeringen.

Når det er gjort kan det tage op til 24 timer før ændringen træder i kraft, da DNS-servere rundt omkring skal registrere ændringen.

Held og lykke med Meebox! Bruger det selv til mine egne små hjemmesider, som ikke kræver at ligge på min store dedikerede server Smile 

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:
Det kan tage op til 24 timer inden alle DNS er opdateret, hvor lang tid er der gået, og hvem står som navneserveransvarlige når du slår domænet op på DK-Hostmaster?

Hej Oxkjær

Tak for svar

Der står Meebox på navneserver, men der er nok kun gået omkring 18 timer og ikke 24.

Ska jeg bare holde vejret og håbe på at de slipper det på et tidspunkt?

Hilsen

Lars

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at flush din DNS-cache. Ellers er det nok din udbyders DNS som er lidt sløv i betrækket Wink

Du kan flushe på Mac med dscacheutil -flushcache i Terminal og på Windows med ipconfig -dnsflush i CMD.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Du skal redelegere domænet til Meebox. Det vil sige, at du flytter navneserveren (DNS) til Meebox's navneserver.

Det gør du her: https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/redeleger-domaenenavn/

Under primær navneserver skriver du ns1.meebox.net, og så skal du ind på din DK-Hostmaster profil og godkende redelegeringen.

Hej Elias

Det syntes jeg allerede jeg har gjort - har været inde og "godkende" redelegering af domænet, og navneserver står til meebox.

Så må det bare være min tålmodighed jeg skal finde frem?!?!?!

Tak for hjælpen

Lars

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Prøv at flush din DNS-cache. Ellers er det nok din udbyders DNS som er lidt sløv i betrækket Wink

Du kan flushe på Mac med dscacheutil -flushcache i Terminal og på Windows med ipconfig -dnsflush i CMD.

 

Hehe

Det eneste jeg forstod af det du skrev var 'sløv i betrækket' - det andet fatter jeg ikke for 4 kr. blandet af :) (Og det er desværre ikke kun fordi det er fredag)

Hvis jeg venter bliver alt godt af sig selv ja?

 

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg lavede selv samme nummer for et per måneder siden. Jeg fik hjælp af Meebox support (som er topklasse!). De var hurtige og hjælpsomme, så skriv til dem hvis du har problemer. :-)

Held og lykke med det!

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

David Bograd:
Jeg fik hjælp af Meebox support (som er topklasse!). De var hurtige og hjælpsomme, så skriv til dem hvis du har problemer. :-)

Jeg havde skrevet til Meebox da jeg postede mit indlæg her på Amino - jeg er bare vant til Surftown hvor man skal vente omkring 4-5 dage på svar, så tænkte jeg villle prøve her også ingen det blev mandag.

Meebox har så allerede svaret på min henvendelse - det tog omkring 20 min. og nu er alt som det skal være :)

Tak til alle og rigtig god weekend :)

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Av, godt jeg ikke er surftown for tiden, de mister en del kunder til meebox inklusiv mig selv.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)