Køb et Amino Sponsorlink
Jeg skriver et svar i denne debat, og så får jeg nedenstående billed? What? Findes der en naturlig forklaring, som Paul Thomsen ville have sagt?
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Say what? Mange mærkelige skærmbilleder har jeg mødt i min tid på Amino, men den der er da en af de underligste
Jeg deler tips og tricks til alle cyklister på Facebook - join me!
Kender godt den fejl, har heller aldrig fundet ud af hvad den betyder :)
Så jeg følger med her.
Mediascript - Hold styr på din indtjening uden at spilde tiden!
Morten Falk Nielsen: Say what? Mange mærkelige skærmbilleder har jeg mødt i min tid på Amino, men den der er da en af de underligste
Jeg har fået den et par gange, men den er totalt underlig... Jeg aner ik, hva jeg evt har gjort forkert...
Har også fået den en del gange nu.
Så forsøger at prøve igen, eller kaste håndklædet i ringen.
Hahaha! Det er da en sød lille kommentar. ;)
Jeg er ekspert i SEO & Prestashop - Virksomheden, den driver jeg fra solrige Thailand afFølg mig på Twitter: >>> Follow @SEOTEXT <<<
Holy Crap Amino på Stoffer...
vh AB
Damn, Thorborg må ha' skrevet det under sin walkabout i Australien. Jeg hiver lige fat i ham.
Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.
Jeg har modtager denne besked ret mange gange. Og der har også tidligere været en debat om den. Dog med en helt anden vinkel, om at den var sød :)Det sker vist ofte hvis man kommer til at trykke 2 gange på "OK" knappen.
- Alexander Baandrup Larsen
Følg mig på twitter:Follow @AlexanderLdk ✔ Følg mig på Google+ ✔
Den har jeg også fået for nogle dage siden.