Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugeranmeldelser - et pressionsmiddel?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg vil høre jer Aminoer, om der er nogle af jer, som har oplevet, at Jeres kunder har forsøgt at anvende en brugeranmeldelse - fx trustpilot - som pressionsmiddel til at få opfyldt et krav (uberettiget)?

Hvis ja - hvordan håndterede i sagen? 

På forhånd tak for jeres indlæg....

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor mange penge mister du? Det her sker for alle webshops. Det er ikke international politik, så lad være med at brug tid på enkeltstående principsager. Hvis du ikke oplever det tit og beløbet er overskueligt, er det bedre bare at give efter og give kunden, det han vil have. Sker det mere end to gange med personen, så ville jeg lade ham skrive sit indlæg på trustpilot og forsøge at pille det fra hinanden i en ærlig, pålidelig og velmenene tone.

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det var egentligt fordi jeg gerne ville lave en undersøgelse af omfanget. Jeg ville derfor gerne høre fra nogle butikker, som har oplevet, at blive truet med en dårlig anmeldelse, hvis de ikke får deres (uberettigede) vilje! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant emne! Jeg har for nylig afleveret mit speciale om brugeranmeldelser, og jeg gennemførte i forbindelse med specialet en spørgeskemaundersøgelse, hvor jeg bl.a. spurgte, hvilken hensigt respondenterne har, når de skriver negative anmeldelser, og jeg kan da lige dele resultaterne:

Jeg spurgte også, om respondenterne havde oplevet som følge af en negativ anmeldelse at blive tilbudt kompensation, ny levering eller lignende af virksomheden. Af de 261 respondenter, der besvarede spørgsmålet, havde 27,2 % oplevet det. Det, synes jeg, er overraskende mange. Men jeg synes ikke, det virker til, at de bruger det som et (bevidst) pressionsmiddel - i hvert fald manges vedkommende...

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de fleste "problemer" med kunder kan løses ved bedre information til kunderne om f.eks. leveringstid og returregler.

Mvh. Websjop Mærket

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia

Det er et yderst interessant indlæg du bidrager med. 

Jeg vil lige spørge, om du har talt med nogle virksomheder i forbindelse med undersøgelsen og spurgt dem, om de har konkrete eksempler på, at de blev afpresset (kunden truer med en dårlig anmeldelse, men tilbyder at undlade, hvis de får deres vilje)?

Venligst

Lasse Juhl

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Nej, jeg har desværre ikke snakket med virksomheder om det konkrete emne. Jeg har nemlig primært haft forbrugerne i fokus i specialet.

Vh Mia

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia

Lige et spørgsmål til din undersøgelse. Du lister antallet af respondenter i tabellen, men spørgsmålet tillader flere svarmuligheder. Er antallet af respondenter det samme som antal svar, eller antallet af personer der har deltaget i undersøgelsen?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg kan godt se, at det ikke fremgår ret tydeligt af tabellen. Der var i alt 311 personer, der besvarede spørgeskemaet, men da jeg har indsat nogle spring afhængig af svarene, var det ikke alle respondenter, der besvarede alle spørgsmål.

Der var i alt 265 personer, der besvarede spørgsmålet om hensigten med at skrive negative anmeldelser - det er det. der fremgår ud for "I alt". Ud for hver enkel svarmulighed ses det så, hvor mange af de 265 respondenter, der har valgt denne svarmulighed.

Håber det gjorde det mere tydeligt?

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak Mia, nu forstår jeg det også :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)