Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik på Wordpress...?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder efter et super godt statistikplugin til Wordpress. Har efterhånden prøvet flere af, men har endnu ikke fundet et jeg har synes alt for godt om - herunder også Google Analytics - det virker praktisk talt næsten ikke og viser oftere 0 end noget andet, så det virker i mine øjne ikke særlig godt. Andre gange viser det sjovt nok et mere reelt tal, men så går der uger hvor der står 1 eller lignende og det virker på ingen måde særlig heldigt. Så hvis du kender til et der kan bruges til WP, gratis eller betalt, så hører jeg rigtig gerne om det Smile

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Hvorfor overhoved have et statestik plugin installeret? - du kan se alt inde på Google analytics, minut for minut, og jo flere plugins du har jo langsommere bliver din side.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

rygestop dag for dag

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Bakken:

Hvorfor overhoved have et statestik plugin installeret? - du kan se alt inde på Google analytics, minut for minut, og jo flere plugins du har jo langsommere bliver din side.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Hvem er det fjols der har givet en stjerne for dette fremragende indlæg?

Lad være med at fylde din WP op med alle mulige plugins der ikke er brug for. HVis du har brug for statistik så sæt analyticskoden ind i koden på din side, uden plugins, det er det der fungerer bedst.

Analytics har i øvrigt fået realtime statistik, så hvis man søger gratis og god statistik så brug dog analytics uden diverse plugins.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Lad være med at fylde din WP op med alle mulige plugins der ikke er brug for. HVis du har brug for statistik så sæt analyticskoden ind i koden på din side, uden plugins, det er det der fungerer bedst.

Analytics har i øvrigt fået realtime statistik, så hvis man søger gratis og god statistik så brug dog analytics uden diverse plugins.

Det nævnte wassup-plugin understøtter umiddelbart ikke caching. Jeg testede det på et WP site, hvorefter det omtalte plugin bad mig deaktivere caching. Resultat: Plugin uninstall efter 1 minut på serveren. :)
Nej, Analytics fungerer jo glimrende, og har man bare nogenlunde styr på Analytics, vil man kunne trække rigtigt mange informationer ud. Jeg ser heller ikke nogen grund til at belaste webhotellet med flere kørende plugins, end der reelt er brug for. :)
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)