Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksperter siger, vi kan få benzinpriser over Kr. 15,- i løbet af sommeren!!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Nova Marketing Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det sket igen! BRÆNDSTOFPRISERNE har fået endnu et prisløft.

Tænk man kan gøre noget ved det?

Verdens første Multi-Vitamin-Pille til din motor, som-

  •       Reducerer skadelig udstødning?
  •       Forbedrer motorens ydeevne?
  •       Sparer dig penge ved tanken, brug  lavere oktan?
  •       Sænker dine vedligeholdsudgifter?
  •       Forbedrer brændstoføkonomien, kører 10 – 20 % længere pr. lt
  •       Giver dig lyst til at vide mere?

-om produktet

-om forretningsmulighed

Greenviking@email.dk                eller gå til

www.sparbrændstof-sparmiljøet.dk

GODT FOR MENNESKER - GODT FOR PLANETEN

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en vejledning med hvordan du skal køre for at spare.

Jeg faldt en gang over nogle magneter som også gjorde det samme der var også nogle som købte dem og de var positive men jeg skulle købe 2000 hjem og så ville jeg nok have haft til i dag.

Jeg tror desværre ikke på produktet og med den hjemmeside så får du mig ikke til at tro mere på det.

Typisk US site noget som ikke holder i DK. Vi tror ikke på den.

Men held og lykke

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Er der en vejledning med hvordan du skal køre for at spare.

Jeg faldt en gang over nogle magneter som også gjorde det samme der var også nogle som købte dem og de var positive men jeg skulle købe 2000 hjem og så ville jeg nok have haft til i dag.

Jeg tror desværre ikke på produktet og med den hjemmeside så får du mig ikke til at tro mere på det.

Typisk US site noget som ikke holder i DK. Vi tror ikke på den.

Men held og lykke

Jeg er helt enig med Lykkebjerg. Det ligner en "spam" hjemmeside lavet i 90´erne. Dine billeder er utydelige og ligner noget taget med en mobil telefon(sikkert også en fra 90´erne)

Prøv installere google analytics og tjek din afvisningsprocent. Mit bud er den vil være utrolig høj :(

Vh.
Casper 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

så må vi bare have en bil der kører længere jeg kører kun 12 km på literen nu hvis jeg er heldig, men der skullle være mulighed for at fordoble den afstand ved næste bilkøb som er lige rundt om hjørnet. Så jeg frygter ikke højere priser

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige kommet hjem fra Paris, hvor prisen på en liter 95 oktan var 1.99 Euro. Altså meget tæt på de 15 kr. literen. Så mon ikke det bliver det samme her?

Mvh. John.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Med jævne mellemrum dukker disse piller op, og nye personer forsøger at sælge dem. Og høje benzinpriser får jo nok nogle til at give det en chance.

Med benzinpriser på 6.50 kr. for en liter højoktan er det godt at der kun er 8 cylindre under motorhjelmen :-)

Mvh Carsten

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I har det godt over there så er der ca. 50% i afgifter moms i dk. Kan du ikke tage en tank med i kufferten næste gang du kommer til dk. jeg vil godt købe til 7-8 dk

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Med jævne mellemrum dukker disse piller op, og nye personer forsøger at sælge dem. Og høje benzinpriser får jo nok nogle til at give det en chance.

Med benzinpriser på 6.50 kr. for en liter højoktan er det godt at der kun er 8 cylindre under motorhjelmen :-)

Mvh Carsten

 
Priserne er godt nok løbet løbsk :) Ja, det lyder tåbeligt at sige det, set fra Europa, men for 10 år siden, kunne jeg tanke for $1.15 pr gallon de billigste steder. Der var dollaren betydeligt mere værd, men stadig kun ca 2.50 kr pr. liter. Men man kan næsten købe en gallon benzin for værdien af en silver dime sjovt nok.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Carsten Jacobsen:

Med jævne mellemrum dukker disse piller op, og nye personer forsøger at sælge dem. Og høje benzinpriser får jo nok nogle til at give det en chance.

Med benzinpriser på 6.50 kr. for en liter højoktan er det godt at der kun er 8 cylindre under motorhjelmen :-)

Mvh Carsten

 
Priserne er godt nok løbet løbsk :) Ja, det lyder tåbeligt at sige det, set fra Europa, men for 10 år siden, kunne jeg tanke for $1.15 pr gallon de billigste steder. Der var dollaren betydeligt mere værd, men stadig kun ca 2.50 kr pr. liter. Men man kan næsten købe en gallon benzin for værdien af en silver dime sjovt nok.

Så længe en liter benzin ikke koster mere end en liter mælk så syntes jeg ikke vi kan snakke om høje priser. Jeg er faktisk lidt imponeret over de overhovedet kan sælge det så billigt.

Men det er da lidt fristende at kigge på lande som usa, og deres latterligt lave priser. Tænker dog lidt over hvad det vil gøre ved et land som venezuela hvor benzin koster ned til 20 øre pr liter, og resten betales af staten.

Mon en sådan stat kan fortsætte med at give det enorme tilskud hvis priserne fortsætter i samme retning.

rygestop dag for dag

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bare gået inflation i benzinen, og dette er kun starten...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)