Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Full-Diskfighter har slettet alle min mails!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har tjekket om der ikke er en backup af dine mails på serveren?

Hvis du bruger pop3 henter den mails ned på dine maskine og alt efter hvad for nogle indstillinger du har på din maskine så kan de gemme en kopi på serveren eller slette dem fra serveren.

Hvis du bruger imap så ligger alle dine mails på serveren.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt hvis du kan undvære din maskine vil jeg meget gerne kigge på den. Men jo mere du bruger den jo mindre er sandsynligheden for at de kan gendannes da hvis den del af harddisk bliver over skrevet så er det sværere at gendanne.

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig super ærgeligt hvad Varion har oplevet med FULL-DISKfighter og det er godt han har fået nogle gode råd herinde ... MEN ... så skal vi også trække vejret.

FULL-DISKfighter sletter ikke PST filer som standard !
Du kan AKTIVT gå ind og finde email / PST filer og klikke dem af som de skal slettes, men så har du også gjort en indsats for at finde dem og vælge dem for at blive slettet.

Nu kan jeg af gode grunde ikke se hvordan han har gjort det, men der er kun den måde at gøre det på under en Lyn eller Grundig Undersøgelse.
Han kan dog også have valgt at lave en søgning på alle store filer over et vist antal MB og så herefter aktivt tilvælge filerne til at blive slettet.

Men igen, det er et aktivt valg man skal lave.

At sige at FULL-DISKfighter blot sletter vigtige filer som standard er nok lidt overdrevet .... selv herinde :-)

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg forstår din frustation og jeg ville nok selv være rigtig ærgelig.

MEN ... nu skal vi også være fair.
Du har været inde og lave en manuel søgning efter filer over et vist antal MB.

I RESULTATET af den søgning du har lavet står der med STORE bogstaver :
" Hvis du SLETTER en fil, så er den VÆK og kan ikke genskabes. husk at tage back-up"
Den er på Orange Baggrund så man lægger mærke til det.

Og nej, programmet går ikke ind og undersøger i dette tilfælde HVAD det er du sletter og siger :
"Hallo .. det er Mails du er ved at slette"
Det gør windows sådan set heller ikke når du vælger specifikke filer.

Jeg har snakket med den support du har haft fat på og det er rigtigt at nu har sagt at filen er væk, dvs at den ligger ikke i din skraldespand. Det vil dog ikke sige at du ikke kan genskabe den eller dele af den med noget software som er specielt egnet til at genskabe slettede filer. Det burde der være en chance for.
Det vil være bedst hvis du undgår at genstarte computeren !

Jeg håber det lykkes for dig !


Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Gamle:
Det vil dog ikke sige at du ikke kan genskabe den eller dele af den med noget software som er specielt egnet til at genskabe slettede filer.

Hvis jeg kan begå den fejl, så er jeg sikker på, at der er en del andre, der også begår den. Jeg faldt ikke over advarselen.

Har du et forslag til software ?

Mvh

Klaus

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Der er blevet foreslået forskellige muligheder herinde.
Jeg ved ikke personligt nok om hvad der er det bedste, men jeg har forhørt mig hos en af mine medarbejdere i USA.
Jeg vender tilbage lige så snart jeg kan .... men lad være med at slukke computeren eller installer for meget imellemtiden. Der er en risiko for at den kan overskrive det slettede.

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg er blevet anbefalet IOLO recovery.
Min medarbejder har dog sagt at det er flere år siden han har prøvet det, men dengang var det godt.
Jeg har ikke selv prøvet deres recovery

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gamle:
Jeg er blevet anbefalet IOLO recovery

Der er måske et lille gennembrud med det program. Surprise

Men med hvilket program åbner man outlook.pst.tmp ?

mvh.

klaus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tmp er en midlertidig fil. Jeg vil TRO du skal omdøbe den til bare at hedde outlook.pst

Den skal så gemmes/spares - og så skal du i outlook - ind i settings - options og mails setup - data files (hedder noget andet på dansk men du finder vej i outlooks menuer under værktøjer e.l.) (eller kan en her givet give de danske genveje, men er en engelsksproget version)

Der skal du så vælge datafil, og den datafil du skal vælge er så den nye outlook.pst du har gemt i den mappe du har valgt - og så krydse fingre (og tæer)

lets hear

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)