Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye regler for FB sider i relation til den nye timeline

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Papio Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle

jeg faldt lige over et set opdaterede regler for FB sider som jeg synes jeg ville dele med jer -nu da timeline begynder at blive rullet ud. 

En af de nye features ved timeline layoutet er selvfølgelig muligheden for at have et stort lækkert Coverbillede i toppen af sin side - men inden man bliver alt for fristet til at give den fuld markedsførings-gas her, så kig lige de følgende betingelser :

1:Price or purchase information, such as “40% off” or “Download it at our website” 

2: Contact information, such as web address, email, mailing address or other information intended for your Page’s About section

3: References to user interface elements, such as Like or Share, or any other Facebook site features

4: Calls to action, such as “Get it now” or “Tell your friends”

kort sagt ... al reklame, opfordring til køb af vare, eller at like eller dele er no go på cover-billedet. Selv kontakt oplysninger eller bare en webside adresse er et brud på reglerne....

synes personligt det er ret ærgerligt at al den fine plads ikke kan bruges mere frit.. men man må vel bare prøve at være lidt kreativ...

hav en god dag..

 

 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jo tak, jeg opdagede fandme lige at min FB side og bruger er blevet slettet. Havde omkring 25 K i alt :/. + min profil og venner er slettet..

Synes at Facebook er ved at blive en omgang lort, sagt lige ud..

Men tak for disse regler, dem skal jeg sørme huske.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jan Pedersen:

Jo tak, jeg opdagede fandme lige at min FB side og bruger er blevet slettet. Havde omkring 25 K i alt :/. + min profil og venner er slettet..

Synes at Facebook er ved at blive en omgang lort, sagt lige ud..

Men tak for disse regler, dem skal jeg sørme huske.

Facebook er jo ikke noget lort blot fordi at du får slettet din side og din bruger. Det er din opgave at læse op på regler og vilkår for benyttelse af Facebooks services.. Hvis du er blevet slettet fordi du har overtrådt regler iht. det nye Timeline, så er det egentligt lidt din egen fejl, for da det blev muligt at opdatere profilen til Timeline, smed Facebook et link til de nye regler direkte i øjnene på dig.

I bund og grund kan det altså ikke være Facebook som er noget lort, men blot dig der ikke har læst reglerne korrekt eller slet ikke læst dem. Hvis du laver ting i mit hus som jeg har sat regler for og som du har valgt at ignorere, så tøver jeg da heller ikke med at smide dig ud..

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver virkeligt svært at gå målrettet efter at "høste" likes med de nye regler, desværre.

Men hvis de håndhæver dem lige så godt, som de håndhæver deres nuværende konkurrence regler mht. at like og dele, så er det kun dem der bliver anmeldt, der bliver lukket, men det er jo selvfølgelig også en satsning at tage.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Papio Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg det er ihvertfald ikke svært at få lukket sider efterhånden :) så meget desto mere grund til at holde sig helt inden for linjerne hvis man har en fb side med langsigtede perspektiver... men jeg synes også det er irriterende at se at nogle sider bliver lukket og brugere banned pga. petitesser - mens andre sider igen bliver ved med at spamme "del" og "like" kampanger uden konsekvenser.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Pedersen:

Jo tak, jeg opdagede fandme lige at min FB side og bruger er blevet slettet. Havde omkring 25 K i alt :/. + min profil og venner er slettet..

Synes at Facebook er ved at blive en omgang lort, sagt lige ud..

Men tak for disse regler, dem skal jeg sørme huske.

Først og fremmest er der en grund til at du blevet udvist.
Jeg synes det er dygtigt af Facebook at de overhovedet gider at holde øje med Facebook sider.

For mig er Facebook et godt sted at starte og så må man sig pyt hvis det kan gå galt.
Man lære af sin fejl, top 1 af den grund du er blevet udvist er af du har spammet med reklamer eller har svindlet.

Facebook bliver dog i stilen opdateret meget men ikke kalde det lort. - Hvis du ikke havde Facebook så tror jeg faktisk at du ikke lavet så meget på computeren da 70% af alle iværksætter bruger Facebook som hjælp.
 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)