Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino Plus fordel er den bedste? (Vind 1 års medlemsskab)

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op der er mange fordele jeg ikke anede noget om - det skulle man da få kigget på en dag der er tid.

Lige nu vil jeg starte med at købe nogle kontorartikler :)

Eller bruger jeg mest + for at kunne give nogle tilbud i ny og næ, og fordi jeg synes jeg "skyldte" med alle de tips og råd, samarbejdspartnere mv. jeg har fået herinde.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes klart det at have en amino blog som man har som plus bruger er super fedt! Det er en god måde at komme ud med f.eks. ting der er gået skidt som man skal undgå, eller ting der er gået godt som man kan få inspiration af. Et andet positivt element er at skribenten kan komme ud med nogle tanker og ideer, så når man er igang med at skrive lærer man også utrolig meget af sig selv samtidig med at man får gentaget en hændelse eller et forløb som vækker minder. Derudover vil man jo gerne fremstå som professionel så derfor skal ens teori være korrekt og gennemgået til grunden hvilket man også lærer af. Man kan også vise hvad man kan og kan derfor også være lidt en reklame for sig selv. 

Det var hvad jeg syntes er godt.

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Randers
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Rytterbalance Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det jeg syntes ser bedst ud og som er min største grund til at ville vælge plus medlemsskab er de gode guids og ide/downloads sider der er.

Mvh

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Snuppede min  plus for en del tid siden, efter en debat om at Martin ville lave Amino  om til en pengemaskine (hvem vil ikke gerne det med sin forretning :-) , der var en del der var gal på den.

De bedste fordele jeg har oplevet efter jeg blev plus, er at hvis jeg kontakter en evt. leverandør af

seo, seotekster, produktbeskrivelser, opsætning af Adwords mm.

er at der ikke blev krævet forudbetaling, så jeg tror det giver lidt trust.

Og så er der jo alle de andre åbenlyse fordele som andre har skrevet om.

Og så er der en del der sparker røv hos google med et plus medlemskab

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det bedste er den professionalisme I har. Der er hele tiden nye tiltag. Nye bonusser til medlemmerne, og en masse "gratis goder" som interviews og opgraderinger af det man kan med sin konto. Det er fedt at mærke at I brænder så meget for projektet :-)

Det er dejligt at se en virksomhed der bare giver og giver uden forventning om at man absolut hopper med på alt hvad de synes er fantastisk. Tak til Amino og frontfigur Martin for at give alle os iværksættere et værktøj der er alle pengene værd.

Med venlig hilsen

Ejvind

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Links i signaturen og dit TV haløj.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj!

Jeg synes helt klart, at freelancer links er det bedste! Det er både godt for SEO, da Amino ligger ret højt oppe i Google, og ja.. det er bare luksus!

Synes bestemt også at Amino TV er en fordel. At se interviews og andre iværksætter-ting er sjovt at se. Thumbs up her fra!

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert Amino TV :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

De seneste iværksættervideoer er lige nu det som trækker mest i mig for at få mig til at smide en del af min su efter et plusmedlemsskab. Før det var det videoerne fra amino tastic med mere, så videoer trækker ret meget i mig.

Den viden man kan få der er alle pengene værd som et plus medlemsskab koster... er jeg overbevidst om :D

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nok bedst om de flere interviews og de gode tilbud (bøger, tryk mm.)

Hilsen Christian 

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)