Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino Plus fordel er den bedste? (Vind 1 års medlemsskab)

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

PLUS TV det mangler jeg mest og ser frem til mange flere af, godt gået.

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det kunne da være rigtig dejligt hvis man kunne vinde et helt års medlemsskab.

Jeg er ikke pluds endnu, men har ønsket det meget længe. Ikke at det måske er for dyrt, men jeg har ikke lige haft penge til det.     Jeg er kun en lille iværksætter fisk.

Tror da Amino pluds har mange fede foredele. Amino er en FED side, og jeg læser rigtig meget herinde.

Ha en gó dag

Mvh Adele

www.altienshop.dk

 

 

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg signede op til Amino Plus var der 2 super "gaver":

- Gratis tilsendt et trykt eksemplar af e-pusher

- Martin støttede velgørenhed med samme beløb som medlemskabet kostede

Selv hvis der ikke havde været andre fordele, så havde jeg alligevel tilmeldt mig pga. ovenstående.

Jeg var meget aktiv på Amino på daværende tidspunkt, og derfor var de ekstra signatur muligheder guld værd, og klart den største fordel ved et plus medlemskab for mig.

Den næststørste fordel som jeg kan se ved Amino plus er den øgede mulighed for Amino alert. Dermed kan man let fange relevante debatter uden at holde aktivt øje med forummet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg bruger Amino Plus for at kunne se Plus TV. Udover det så kan jeg godt lide de tilbud man får - her tænker jeg på blandt andet benzin kortet og SEO-LEX rabatten. 

Jeg har ikke selv fået brugt noget af det endnu, men jeg er sikker på jeg kommer til at bruge det på et senere tidspunkt :-)

Jeg bruger også Amino Alert utrolig meget. Det fungere godt til, at kunne holde øje med hvem der skriver om en, om kompetencer man har. Fx. hvis folk nævner programmering, er jeg der med det samme, og besvare debatten hvis jeg kan hjælpe med noget. Dermed kan jeg også følge med på Amino uden rigtig at være på hjemmesiden hele tiden - kun når det er nødvendigt. 

Signaturen er også et kæmpe plus for mig. Det ekstra plads du får betyder en del. I hvert fald for mit vedkommende.

Det var lige de primære grunde til, at jeg købte Amino Plus :-) 

Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Sidsel Kron Breck Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og co

Jeg er ikke Plus medlem (endnu :-) men synes, at muligheden for at få fremhævet arrangementer er et stort plus.

En anden ting der virker tiltalende er, at jeg vil kunne bruge Amino uden reklamer. Det ville være et plus.
Faktisk er sitets layout den største årsag til, at jeg ikke bruger Amino oftere end jeg gør. Jeg oplever, at Amino virker uoverskueligt og rodet. Jeg ville ønske at sitet tog en tøs som mig lidt mere i hånden.

Håber I kan bruge min feedback, I er velkomne til at kontakte mig, hvis I vil vide mere op min brugeroplevelse.

Må solen skinne på jer og tænde lyset i jeres øjne.

Mvh

Sidsel

Fra 8722
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WEBSEC v/ Claus Dittrich Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke plus (endnu) - men kan da se at Freelancer ser ud til at være et særdeles godt initiativ

og noget jeg ville kunne bruge fornuftigt.

Har også noteret mig Boost som et godt promoverings værktøj til sin virksomhed.

De allerdejligste hilsener, Claus  Wink

Velkommen til

min verden

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I en meget tæt kamp med større signatur, Amino TV, lave blogs og det at kunne støtte Amino, vinder Amino TV primært for tiden.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes måske amino tv er det cooleste coole - lige pt 

Men iøvrigt gjorde det mig også ekstravagant glad da jeg i starten af mit plusmedlemskab fremsatte et "tilbud" om skrive websitetekst på "jeg har et godt tilbud til dæj" og fik en kunde der skulle have lavet for 12000 kr tekst på sin nye side 

anyway, vinder jeg 1 års medl. skab vil jeg forære det til en ny ung iværksætter, der er på vej frem- mit medl.skab er nemlig tjent ind 300% allerede. så, det gør jeg bare

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er Plusset ved at være Plus-medlem, et sammensurium af at jeg føler et større fællesskab, end jeg ville have gjort, hvis jeg havde kørt på (det jeg kalder) frihjul, at Plusser gerne må udbyde tjenesteydelser til hinanden er et stort gode, som jeg så ikke har benyttet mig af, der er reklamegoder, som jeg ikke har benyttet mig af, hvilket jo ikke gør dem mindre gode. Der er flere goder, som jeg lige nu går let hen over.
Når jeg tæller det hele sammen, tror jeg, at det der er det bedste gode for mig, er noget så uhåndgribeligt som at jeg føler mig som en del af fællesskabet/netværket, og at der ikke er goder jeg er udelukket fra. Jeg ved, at hvad der måtte komme af viden og smarte tiltag, også lander i min indbakke.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger plus til at skabe et større netværk her på amino. Alene ved at jeg kan deltage i "plus" debatter. Udover dette har jeg en stor muglighed for at have en bedere signatur. Plus alle de rabatter jeg får.

Så er du en seriøs forretnings mand så kan det godt betale sig at blive Amino plus medlem pga alle de fordele man får og som bliver skabt i at man er en lille del af at være en af dem der holder Amino i gang, og det giver også lidt flere kunder i kassen.

Selvom jeg kun arbejder med Affiliate Marketing, så finder jeg stadig STOR inspiration hos Amino TV, og andre steder hvor jeg kan lufte min Amino Plus tilgang.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)