Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst? links på 1 eller 2 domæner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi antager at:

- alle link har samme værdi

- begge domæner har samme værdi

Er det så bedst at have 10 links fra ét domæne

eller

10 links fra to domæner (5 links fra hver domæne)?

/Nicolaj

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan spørge dig selv.

Er det bedst at 1 eller 2 personer, stemmer på dig til næste valg om statsministerposten?

svaret er 2 er bedst. 

Det er uden tvivl bedst at sprede sine links, og dermed få links fra flere domæner.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Kim, her har du ikke ret. Det kunne jo være trustscoren er højere fra det ENE domæne. Så vil det ene rent faktisk være nok. Men som udgangspunkt er to bedst.

Det jeg mener er: Hvis det ene domæne har indhold som matcher dit områdes, så er dette link bedre end et link fra en lille tilfældig side som handler om noget helt andet ...giver det mening?

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

legebarnet:

Nej Kim, her har du ikke ret. Det kunne jo være trustscoren er højere fra det ENE domæne. Så vil det ene rent faktisk være nok. Men som udgangspunkt er to bedst.

Det jeg mener er: Hvis det ene domæne har indhold som matcher dit områdes, så er dette link bedre end et link fra en lille tilfældig side som handler om noget helt andet ...giver det mening?

Jeg tror du skal læse spørgsmålet igen ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

2 forskellige links er bedst

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Damm læste ikke lige samme værdi = sorry :-)

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, spred dine links. Men sørg for at sprede den over mange typer af sider og stor variation i både follow, nofollow, forskellige PR's, forskellige C-klasse IP'er, sociale medier, kontekstuelle links/liste links og forskellige ankertekster

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du  skal da ikke have links fra 2 domæner men fra 1000 eller flere :-)

fra min google webmaster tools    se de 1000 domæner    :-)  Det er Linkbuilding og Linkjuice

2 domæner
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens komme højt på Google uden links fra 1000 domæner. Værdien af et link kan varie meget og chancen for at det ligner spam ved alt for mange forskellige domæner er alt andet lige større. Så mange er ikke nødvendigvis bedre :)

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Konge Links:

Du kan sagtens komme højt på Google uden links fra 1000 domæner. Værdien af et link kan varie meget og chancen for at det ligner spam ved alt for mange forskellige domæner er alt andet lige større. Så mange er ikke nødvendigvis bedre :)

Variation af IP og variation af domæner er da noget der er vigtigt i forbindelse med linkbuilding, og ikke noget der er farligt. Så jeg er bestemt ikke enig. Jeg vil derimod sige mange er bedre.  Det der dog kan være farligt er hvis dine links er spamlinks lavet med en spam blogkommentarer eller lign.

rygestop dag for dag

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)