Køb et Amino Sponsorlink
1-3 er virkelig skræmmende smag, så der må jeg give din kone hustru ret - 4 er okay i udforming men stoffet ser ud til at være af enorm dårlig kvalitet. Til daglig kontorbrug så er priserne jo ikke skræmmende, den serie af stole jeg køber til mine medarbejere starter fra om 7.500 inkl. moms.
/Arco
Nr. 1 ville jeg sagtens kunne sidde i derhjemme og arbejde og nr. 4 er lige til kontoret. Synes de to er fede og prisen er heller ikke så slem.
Få et godt tilbud på linkbuilding med Linkjuice.dk
Nummer 4 ligner temmelig meget det, jeg har nu ... MEN
Jeg er lidt en sucker for læder og old english style, så ville nok gå efter nummer 1.... og et glas whisky :P
EDIT: Glemte at sige, at pris på nummer 1 og 4 virker ok - men 2 og 3 er 'skræmmende' i min verden (jeg bryder mig faktisk slet ikke om dem, da de har et 'billigt' look over sig).
/Lykke
Jeg synes de er vanvittig flotte - specielt nummer 1. I min verden er prisen også retfærdig, så jeg synes bestemt, at du burde anskaffe et parti eller to! ;-)
Nummer 4 er lækker. Den kunne godt friste mig. Prisen virker også ok.
De første 3 falder ikke i min smag, ville aldrig købe en af dem, uanset prisen.
Smadder hammerfede stole!
Essonno er dog lidt for "ordinær".
Jeg har dog været ude for at have en yderst mindre hammerfed stol, hvor armlænene ikke kunne komme ind under skrivebordet, hvilket førte til smerter i maven.
Men hvis armlæn (højde og brede) passer til et normalt skrivebord (eller hvor et hæve-sænke-bord ikke skal køres for højt op), så må der være et marked.
Hilsen, Robert
Rejser til hele verden: book fly og hoteller online - ikke affiliate
Nummer 4 er min favorit :)
Besøg min blog: CasperBlom.dk
Forståeligt, tænker bare på de mindre kontorer som ville være lækre med sådan en skøn stol, jeg ved at hvis jeg manglede en stol på et mindre kontor så var firen købt uden tvivl. Vi glæder os til at se det i handlen, held og lykke med projektet.
Fy for den lede - det kan man da kalde topmålet af dårlig smag!
Skal vi ikke bare sige at det ikke er sådan nogle stole man ser på enhvert kontor? :-D
Personligt synes jeg bedst om nummer 4, da de 3 første er lidt for store.
Men de har da helt sikkert stil! :)