Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første "Artikel / Blog "

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey peeps!

Har nu siddet nogle dage og kigget lidt på hvilken hjemmeside jeg gerne kunne tænke mig at opstarte.. Jeg har nogle ideer og har nu skrevet den først Artikel / blog til den, Da det er min første blog som sådan og på en måde en guide til et spil, ville jeg høre om der er nogle som gider læse den igennem og komme med deres mening? den er på 2 sider i Word og omhandler Diablo 3, beta'en. 

Skriv hvis du gerne vil hjælpe en nybegynder igang, så kan jeg sende den til dig. :)

Forsat god dag derude!

- Emil Falk Knudsen 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Kan se, at du er helt "grøn" her på Amino så velkommen til. Og så er du fra mit lokalområde. Dem er der ikke så mange af, så håber du får glæde af Amino.

Nå, frem til emnet i din tråd. Send den inden kl. 12.00 til fokus@mail.telenor.dk. Så skal jeg korrekturlæse den for dig og komme med min uforbeholdne mening. Du får den retur inden dagen er omme.

Da jeg mangler referencer til min nye korrekturlæsningsservice, bliver det selvfølgelig med 100% Amino-rabat!

Michael

Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Fokus

lyder lækkert, sender den med det samme, der er sikkert nok at rette i den men dejligt med folk der gider hjælpe :)

Hvor lang tid står dette tilbud ved? tænker jeg har flere emner jeg genre vil skrive om, og altid dejligt at have en til at kigge på det efter :)

-Emil Falk 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Falk Knudsen:

Hey peeps!

Har nu siddet nogle dage og kigget lidt på hvilken hjemmeside jeg gerne kunne tænke mig at opstarte.. Jeg har nogle ideer og har nu skrevet den først Artikel / blog til den, Da det er min første blog som sådan og på en måde en guide til et spil, ville jeg høre om der er nogle som gider læse den igennem og komme med deres mening? den er på 2 sider i Word og omhandler Diablo 3, beta'en. 

Skriv hvis du gerne vil hjælpe en nybegynder igang, så kan jeg sende den til dig. :)

Forsat god dag derude!

- Emil Falk Knudsen 

Hej Emil,

Velkommen til! Fik du selv adgang til beta'en eller er det blot fakta om beta'en? Du skal være velkommen til at sende filen til nbo@nuvomedia.dk ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Busekist Ohlsen:
Velkommen til! Fik du selv adgang til beta'en eller er det blot fakta om beta'en? Du skal være velkommen til at sende filen til nbo@nuvomedia.dk ;-)

Hey Nicolai :)
 Mange tak for det første, for det andet, så vandt jeg en beta key da jeg med min klasse var i tyskland til kæmpe IT, messe i Hannover.. Som jeg lige hurtig beskriver i artiklen også men. Jeg giver min vudering af spillet i betaen og kommentere på nye ting og sådan forhold til det gamle samt, min mening om de forskellige classes, sender en mail så må du skrive tilbage hvad du synes.. :)

- Emil Falk

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Falk Knudsen:

Nicolai Busekist Ohlsen:
Velkommen til! Fik du selv adgang til beta'en eller er det blot fakta om beta'en? Du skal være velkommen til at sende filen til nbo@nuvomedia.dk ;-)

Hey Nicolai :)
 Mange tak for det første, for det andet, så vandt jeg en beta key da jeg med min klasse var i tyskland til kæmpe IT, messe i Hannover.. Som jeg lige hurtig beskriver i artiklen også men. Jeg giver min vudering af spillet i betaen og kommentere på nye ting og sådan forhold til det gamle samt, min mening om de forskellige classes, sender en mail så må du skrive tilbage hvad du synes.. :)

- Emil Falk

Super cool! Jeg er dog først på kontoret omkring kl. 15.00 :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Så har du fået din artikel retur. Håber du synes om slutresultatet.

Michael

Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Nu har jeg lige læst det hele igennem et par gange, må sige det sgu noget af et stykke arbejde du har lavet..

Tusind tak for det, er super glad for dette :)

Emil Falk 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, Emil. Så er det igang med bloggen. Held og lykke med det.

Michael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)