Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg et Webshop - Fomål er Private

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer...

Jeg har forleden købt et Fjernstyret El Bil til min søn for ca. 1.700,- med levering... MEEEN... Da jeg arbejder med Markedsvurderinger, var jeg inde på nettet og undersøge og fandt Leverandøren som kan klare den samme bil for 350 kr Levering til DK...;)..

Jeg har plaget meget med Webshop og da jeg idag arbejder med Virksomhedsoplysinger har jeg også nogle andre fordele med at komme i kontakt med Private via nogle kilder og vil derfor gerne åbne mig en lille webshop. Virksomheder inden for samme branche i DK som ApS kan lave mellem 1.5 til 3 mill om året ved at bruge få timer om dagen/sende pakker. -  Vil sælge El Cigaretter, Toys, Elektronik og ligne produkter.

Spørgsmål:

  • Kan jeg lave Webshop mens jeg har et arbejde ? fordele og ulemper
  • Hvilken systemer skal man bruge - Betalingsystem og andre databaser  ?
  • Hvordan er Markedet idag inden salg af elekronik dele ?
  • Google adwords ?
Giv mig venligst lidt TIP og hvis der er iøvrigt en CHAMP derude som søger efter ligne udfordringer vil jeg meget gerne modtage PM.
..... Thanks

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvormeget vil det ca. koste i starten med Webschop, betalingssystem og andre prdolukter som smider mig på toppen på Google ?...

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dragon

Jeg syntes det lyder som en spændene ide du har dig der, og sikke en evne til at finde en god pris. Det jo netop købmandsskab, købe billigt og sælge dyrt - Det der pengene kan tjenes :)

Jeg vil godt tilbyde min hjælp, vi kan tilbyde en hjemmeside som tilgode ser dine behov.

Vi sørger for at yde dig en god service og kan tilbyde skræddersyet design med fokus på salg og omsætning for din forretning.

Du skal være velkommen til at kontakte mig i en PM eller over mail support@eudesign.dk så vil jeg med glæde sende dig vores reference liste og tage en snak om dine ønsker.

Vi er eksperter i SEO optimering og internet markedsføring, så vi kan give dig en god start med din nye forretning.

Vi tilbyder logo, facebook side, visitkort og meget andet, jeres total leverandør indenfor e-løsninger.

Mvh. Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)