Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Danmarks billigste seotekster, se her!

Side 8 ud af 10 (96 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 13:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Hans Stokholm Kjer:

Hvor står jeg i køen - jeg har stadig ikke hørt fra dig, og jeg mangler teksterne.
Hvis du havde svaret på min mail, havde jeg ikke været nødt til at skrive her.

Hans

Såså Hans... Det samme oplevede jeg med dit firma :)

Yes Sæt mig på den liste også..

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang leveringstid er der på 30 stk. ?

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Prince-2000:

Kan varmt anbefale Casper fra CWDesign!


Han har lavet min webshop og det er lavet top professionelt.

Tjek min webshop ud her, som reference.

Iøvrigt har jeg ligeledes bestilt 100 artikler Smile

Det er rimelig svært at vurdere hans kvalitet af tekster, udfra et link til en webshop han har lavet.

Det kunne være sjovere at se en reel tekst der er skrevet af Casper.

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 23:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle

Jeg vedhæfter her en testudgave af en SEO tekst som er lavet af min partner.

Dette er i retning af vores standard. Til jer der har ville se en test inden I ønskede at få resten af jeres tekster - skriv venligst på mailen: firma@cwdesign.dk

Skal lige gøre opmærksom på at der lige nu er 7-10 dages levering. 

TEST SEO:

Et billigt kørekort er eftertragtet af alle, både de unge og de gamle mennesker, da det er normalt i Danmark at have sin helt egen bil derhjemme på matriklen. Desværre er der ingen steder, man kan få gratis teoriprøver fra køreskoler her i landet, da det koster en del penge at afholde en teoriprøve på en køreskole. For at få en teori prøver gratis, skal man selv stå for at holde den, og det må man ikke, da det skal være på en godkendt køreskole i følge kørekortreglerne og dem som holder det, skal være uddannet som kørelære på en kørelæreskole godkendt af staten. Når man vælger en køreskole med et billigt kørekort, vil det oftest, være noget man må undvære, da de har været nød til, at skære noget væk for at tilbyde et billigt kørekort. Måden at få det billigste kørekort, er at vælge en af de køreskoler i en af de store danske byer og undgå de små køreskoler i provinsen, da de oftest er dyre end de køreskoler i de store byer som København, Århus og Aalborg. At tage førstehjælpskursus, er noget nyt man skal og gøre så selv en billig køreskole har, måtte sætte prisen op, men førstehjælpskursus øger sikkerheden i trafikken og vil gavne på sigt.
Mange vælger ikke kun at tage et billigt kørekort til en bil, men også et Mc kørekort der gør man må køre på en motorcykel, hvilket er populært at køre på, da stort set alle køreskoler i Danmark giver en form for rabat, til dem, hvis man tager det særdeles meget eftertragtet Mc kørekort, kort tid efter et bil kørekort. Priser på et kørekort gør rigtig mange danske unge ikke har råd til det, og får deres forældre eller i stedet deres bedsteforældre til at betale for det bil kørekort, da en fattig SU studerende sjældent har råd til at give fx 10.000 kr. For et bil kørekort, selv på en billig køreskole i de store byer. På køreskoler i København, finder man oftest de billige kørekort, oftest blandt de billigste i landet, da der er mange om buddet, på grund af alle de køreskoler der er i København og omegn og på Sjælland generelt. Køreprøve prisen er en del af kørekort prisen, da priser på et billigt kørekort, skal vises som en samlet pris og derfor er det nemt at se og overskue hvilke køreskoler tilbyder et billigt kørekort.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du posted artiklen.

Selvom prisen er lav, så tror jeg at jeg springer over. De tekster der er udelukkende optimeret til søgemaskinerne, og jeg ville ikke satse på at rigtige læsere ville komme igennem 100 af de artikler der.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ved seo er det ikke smart du poster hvad du ligger ud andre steder det giver duplikat , så er det bedre du linker videre til det sted artiklen ligger, bare et godt iværksættere råd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Regner selvfølgelig med jeg får erstattet ovenstående tekst med en ny eftersom i har valgt at ligge den ud her og jeg ikke har nogen intention om at bruge den nu pga. duplicate content

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Jensen:

Hvor lang leveringstid er der på 30 stk. ?

Hej Lasse,

Jeg spurgte om det samme I en mail - og han svarede at leveringstiden var en uge per artikel.

Det betyder 30 uger for 30 artikler...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Dette er en salgstråd. Ikke et oplæg til debat om priser på billige SEO-tekster, som flere af de kommenterede tekstforfattere i øvrigt selv tilbyder.

Hvordan trådstarter sammensætter sit tilbud er vedkommendes egen sag. 

John, det har du ikke helt ret i, og jeg kan godt forstå, at så mange reagerer!

At smide et salgstilbud, der lyder på 25 kr for en SEO-tekst, på bordet for at komme ind på markedet er helt ok. Helt ok.

CWdesign får bare ikke nævnt alle betingelserne, og så er vi ved at være på gyngende grund. For det første kommer der en rettelse fra trådstarter selv om, at tilbuddet kun gælder for mindst 30 tekster. Dernæst viser det sig, at der er en anden takst, hvis teksten skal oversættes. Der er heller ikke nævnt noget om, hvor længe tilbuddet gælder. Kan jeg om et år komme tilbage og købe tekster til 25 kr? Den er også gal med "...levering i dag!"

Til CWdesign: For en anden gangs skyld, så tjek ordlyden af din egen reklame, når du skriver: "Seoteksterne vælger du selv, hvor lange de skal være, med maksimum på 600 ord."

Så kan folk jo IKKE vælge, hvor lange teksterne må være! Du kan bare skrive SEO-tekster op til 600 ord.

Tjek også dine egne tekster, inden du fx skriver til Mikael: "Jeg laver ikke et tilbud for sjovt og ønsker kun at folk for det de bestiller..." - der skal stå FÅR det, de bestiller... og stryg t'et i sjovt

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Poul Madsen:

John, det har du ikke helt ret i, og jeg kan godt forstå, at så mange reagerer!

At smide et salgstilbud, der lyder på 25 kr for en SEO-tekst, er helt ok for at komme ind på markedet. Helt ok.

Tilbuddet er fremsat af en forum-bruger med meget lidt rutine i at skrive på Amino. Pt.  har han skrevet under 30 indlæg.
Sammenhold nu lige kravene til teksterne med den pris, de udbydes til.

Nogle er helt oppe at køre og forlanger råderet over f.eks. keyword density og andre detaljer.

Gå ned til bilforhandleren og stik ham en tusse og forlang en fabriksny bil med klimaanlæg, anhængertræk, 6 års total service og fuld returret.

De, som har været mest ihærdige i denne tråd, har sjovt nok været nogle af Caspers kolleger.

Lidt perspektiv ville ikke skade.

Jeg har da selv bestilt 35 billige seo-tekster hos Casper. Forventer ikke nødvendigvis doktorafhandlinger, og selvfølgelig vil jeg vurdere det leverede i forhold til prisen, inden jeg eventuelt bestiller flere tekster. Kvaliteten af det leverede vil også have en indvirkning på, om jeg kan anbefale leverandøren til andre. Selvfølgelig forventer jeg, at jeg får "value for money". Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 8 ud af 10 (96 indlæg)