Køb et Amino Sponsorlink
Tak for det interessante tilbud.
Jeg vil gerne i henhold til tilbuddet bestille 10 tekster á 600 ord til leveringsenere i dag.Jeg giver en overskrift, som også er det søgeord, de skal optimeres efter.
Jeg ønsker:
2 tekster om Husstandsvindmøller.2 tekster om Solcelleanlæg2 tekster om Varmepumper2 tekster om Tilbagebetalingstider for vedvarende energiog 2 tekster om SEO-tekster
Du bedes sende dem på kjer@kjers.com.Jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal nå at betale 50% up front, men du har sikkert en løsning - bare ring og fortæl om det - jeg er ikke på kontoret før i aften, men jeg kan godt komme på nettet nogle gange i løbet af dagen.
Venlig hilsen
Hans
Jeg sælger mit fede hus - klik på billedet og se mere.
- Tekstforfatter med uddannelse, ekspertviden og mange års erfaring - kjer@kjers.com
- Partner i Tekstspot.dk - Landets bedste hold af freelanceskribenter.
25 kroner det lyder godt nok billigt men hvor lange er artiklerne noralt er mindste omkring 200-300 ord dog flere artiklen steder er godkendes raten højere ved plus 500 ord .
hvad er dine reference især tiden man bruger på sine krav er det kostbare her , for prisen den ser umildbart meget billige ud
synes også det lyder ekstremt får penge retur vis ikke tilfreds prisen er jo lav og det er ikke prisen der afgøre den sikkerhed får retur det er mere kvalitet selv om lav må man tænke sig lidt om
men jeg kunne jo også bare bestille 100 artikler uden bruge tid på en lang kravs liste og vis ikke brugbart betaler du bare det hele retur , da der ikke er reference, derfor bedste minialt det strider mod min samvittighed at bare bestille og du laver timevis arbejde for 0 kroner
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Jeg springer også på - insane tilbud!
I den forbindelse vil jeg gerne bestille 35 tekster, der skal skrives ud fra følgende keyword:
1. Kørekort
2. Køreskole
3. Billig Kørekort
4. Billig Køreskole
5. Billigt Kørekort
6. Nem Kørekort
7. Hurtig Kørekort
8. MC Kørekort
9. Kørekort B
10. Køreprøve
11. Køreskole
12. Kørekort
13. Kørekort
14. Køreskole
15. Kørekort
16. Køreskole
17. Kørekort
18. Kørekort
19. Kørekort
20. Kørekort
21. Lån Penge
22. Billigt Lån
23. Nemt Lån
24. Hurtigt Lån
25. Lån Penge
26. Forbrugslån
27. Kontaktlinser
28. Billige Kontaktlinser
29. Kontaktlinser Online
30. Tekstforfatter
31. Tekstforfatter
32. Tekstforfatter
33. iPhone Cover
34. iPhone 5 Cover
35. iPhone 4 Cover
Teksterne skal selvfølgelig være på dansk og alle sammen af 600 ord. Du må ikke nævne firmanavne, url's, kontaktoplysninger m.v. i teksterne.
Ser frem til at modtage dem - du kan bare sende upfront faktura + de færdige tekster til martin(@)seo-tekster punktum dk.
Seneste Blogindlæg: Det kan du tjene på affiliate med 2 søgeord på 30 dage.
http://www.fotobog.nu få dine digitale billeder samlet i en fysisk bog.
Til alle
firma@cwdesign.dk
Desuden fik jeg ikke skrevet i mit tilbud at der min. skal købes 30 SEO tekster - ellers kan det ikke løbe rundt.
Mvh. CWdesign
Hej jeg vil gerne bestille 30 men hvor lange er de ? min ord? jeg bliver rimelig muggen hvis jeg får 30 artikler a 100 ord nemlig :) så det jo ligegyldigt :). Thomas
Inden jeg lige sender en mail, er de så skrevet på dansk? Og er det personer der skriver dem, eller Google Translate oversættelser?
Ørts:Hej jeg vil gerne bestille 30 men hvor lange er de ? min ord? jeg bliver rimelig muggen hvis jeg får 30 artikler a 100 ord nemlig :) så det jo ligegyldigt :). Thomas
Skal du flytte - til Fyn? Kerteminde direkte til fjorden
Jeg forstår ikke helt hvorfor at folk skal bestille minimum 30 af gangen "for det kan løbe rundt" det tager vel personen der skriver artiklerne præcis lige lang tid at skrive en artikel, om vedkommende så har skrevet 29 forgående eller ingen.
Jeg er ikke utilfreds med mængderabatter, men er grunden at det er noget spinning eller andet lav kvalitet siden du undercutter markedet så meget?
Stifter af UpTablets - Dansk forhandler af tabletPC'er.
Teksterne er på dansk - skal det være på andet sprog er prisen en anden.
Skal desuden sige at køb af SEO artikler under 30 stk. er prisen 125 kr + moms pr. stk
my baaaaaaaaaad :)